Esimese 24h jooksul saatis meile oma andmed koguni 50 inimest.

Järgnevatel päevadel asi veidi rauges, kuid kokkuvõttes saime pooleteise nädala jooksul kokku 125 profiili. Tuleb tõdeda, et naised on julgemad ja valmis rohkem kaasa minema — kokku laekus 105 profiili naistelt ja 20 profiili meestelt.

Kandideerijaid oli ühest äärmusest teise. Noorim kandidaat oli 20aastane ning vanim 56aastane. Tahaksime loomulikult tegeleda iga inimesega, kuid meil tuli teha valik võimalike paaride vahel, kellega me asume protsessi teise faasi.

Esmalt tegime meeste ja naiste seast valiku selle põhjal, kes võiksid omavahel kokku sobida. See ju ongi inimeste kokku viimise puhul üks tähtsamaid tegureid. Valituks osutus hetkel 30 inimest, kelle seast selekteerime välja need, kelle saadame lõpuks kohtingule.

Kõrvale jäid valikust väga noored, kuna kuulutasime välja kampaania vanusele 27+. Sellises vanuses inimesed on juba rohkem suunatud pere loomisele ja püsisuhtele. Samuti jäid valikust välja ankeedid, mille juurde ei olnud lisatud fotosid või ei andnud fotod inimesest õiget ülevaadet. Ka nalja tegemise eesmärgil saadetud ankeedid jätsime loomulikult kõrvale.  Lähtusime profiili korrektsusest, korralikust fotost, stabiilse töökoha olemasolust ning jälgisime ka haridust.

Valitud täidavad meie poolt koostatud väga detailse küsimustiku, mis annab hea ülevaate inimesest ning ka tema ootustest partnerile. Küsimustike põhjal teeme kokuvõtte ning lõpliku valiku, keda kutsume vestlusele ning seejärel korraldame sobivale paarile kohtingu.

Küsimustikud saadame välja lähiajal ning järgmise kokkuvõtte teeme nädala pärast.