Suvel sai Katrin tuttavaks ühe tüdrukuga, kes Pärnus suvitas. Koos tehti niisama nalja pärast pilte, vedeleti rannas ning võeti ette igasuguseid meelelahutuslikke asju. Suvi sai läbi ja Katrini sõbranna läks tagasi Tallinnasse. Edasi suheldi juba Facebookis. Katrinil oli suhteliselt palju teha, mistõttu ei olnud tal enam nii palju aega oma uue sõbrannaga suhelda ja nii see suhe lõpuks soiku jäigi.

Ühel päeval kui Katrin kooli läks, vaatasid tema klassikaaslased ühe klassivenna telefonist midagi ja itsitasid. Katrin ei osanud algul midagi arvata. Päeva teisel poolel küsis tema pinginaaber, et miks sa endast Facebooki sellised pildid oled pannud? Katrin ei saanud midagi aru, ta ei olnud Facebooki kasutanud juba üle kuu aja. Et asja kontrollida logis ta õhtul oma kontosse sisse. Selgus, et Katrini kontole oli viimasel ajal väga palju pilte üles pandud ning tema sõpru kommenteeritud. Osad kommentaarid olid suisa solvavad.

Nüüd taipas Katrin, et keegi kasutab tema kontot, aga kes? Katrini mure kasvas suureks ja esialgu ei julgenud ta sellest kellelegi rääkida. Internetist leidis ta, et lasteabitelefonile 116111 võib ööpäevaringselt tasuta helistada, mida ta siis õhtul pool kaksteist ka tegi. Koos kõnele vastanud nõustajaga hakati kohe tegutsema — esmalt tehti Katrini kontol toimunud tegevustest ekraanipildid. Seejärel kustutati kõik üles pandud fotod, samuti tema kasutaja alt tehtud kommentaarid. Kõigile, kes olid saanud tema käest nn libakommentaari, saadeti vabandus koos selgitava tekstiga. Pahategija oli tema jaoks suure emotsionaalse segaduse tekitanud.

Järgmisel päeval koolis vabandas ta oma sõprade ees ja palus ka teistel, kes olid tema pildid endale alla laadinud, need kustutada. Õnneks on Katrinil toredad ja mõistvad klassikaaslased. Katrin sai hiljem isegi teada, kes tema kontol oli möllanud, ning valusa õppetunni kaudu kinnistus teadmine, et oma paroolid tuleb enda teada hoida.

Lasteabitelefonilt 116 111 saab nõu ja abi interneti turvaliseks kasutamiseks.