“Tänavu oli Eesti Movembri neljas aasta ja nägime, et meeste teadlikkus terviseriskidest on tõusnud, meeste julgus neist riskidest kõnelda on tõusnud ja meeste valmisolek oma tervisest arstiga rääkida, on tõusnud,” ütles Eesti Movembri liikumist vedanud Sten Skolimowski.

“Kuigi oleme teinud suuri samme, on ees veel tohutu töö ja seda aitab teha ka meie ennetuskampaania, mille läbiviimiseks kogusime 11 eurot.”

Reklaamklipi nägu on tervislike eluviiside eestkõneleja Hannes Hermaküla ja see klipp jookseb enamikes suuremates tele- ja raadiokanalites. Kui mees ise ei võta sellest vedu, siis seda enam oodatud naiste julgustus.

Skolimowski sõnul on meeste suhtumine oma tervisesse paranemas, kuid endiselt on tarvis suuremat ühiskondlikku tuge ning selleks peab muutuma üldine suhtumine paremaks.

Eesnäärmevähi ja ennetuskampaania kohta saab täpsemat infot aadressil www.vunts.ee.

Kampaania viis läbi MTÜ Koos Eesnäärmevähi Vastu, kelle eesmärk on julgustada 45-aastaseid ja vanemaid mehi minema arstlikku kontrolli. Vähk on üks peamine meeste surma põhjus Eestis ja neist levinuim on just eesnäärmevähk.