Rahvahääletuse ja žürii otsuse tulemusel saavad homme imelist päeva nautida Kaisa ja Rainer! Loe veelkord nende lugu:

"Me kohtusime esimesel septembril 1995.aastal, mil me mõlemad läksime esimesse klassi. Sellest ajast peale võib jutustada MEIE LUGU. Oli kiusamisi, oli musi-mänge, vanemaks saades jalutamisi Alatskivi lossipargis ning tansimist koolipidudel. Keskkooli lõpus läksime mõlemad oma teed, kuni saatus meid 2011 aasta kevadel uuesti kokku tõi.

Muutumismängus osalemiseks saadetud pilt on tehtud Hawaiil, Oahu saarel, Honolulus. Just seal veetsime me oma esimese ühise, terve suve kestva puhkuse. Ning kuigi võiksime seal oldud ajast rääkida tuhat lugu, on meil eredalt meeles hoopis üks teistlaadi seiklus.

Lugu siis allpool:

Oli sünnipäev. Oli kingitus – hotellipuhkus Riias kahele, koos romantilise õhtusöögiga. Ehk mis saakski olla veel parem, kui sõita nädalavahetuseks eemale tööst, kohustustest ning nautida aega koos olulise inimesega. Kas mitte enamus sellise kingi saajatest ei mõtleks nii?

Juba järgmisel päeval viisin läbi põhjaliku uuringu meie sihtkohast. Kodulehte ja külastajate kommentaare uurides jäi mulje, et tegemist on ilusa ja hubase hotelliga, kus suures lounge’is serveeritakse pidulik õhtusöök, millele lisaks saab nautida elavat muusikat ning peale seda on võimalus nautida saunamõnusid väikses kompleksis. Minu ettekujutus kogu puhkusenädalavahetusest oli valmis ning täiuslikuks lihvitud. Kohvri pakkimise missioon algas varakult – tuli ju väiksesse kohvrisse paigutada palju olulisi asju, mida võibolla võiks vaja minna. Asjad koos ja sõit algas.

Mõne tunni möödudes jõuame sihtkohta ... ja nagu ka paljudes heades filmides, sai just sellel hetkel tühjaks minu telefoni aku, mis meid täpse majani pidi juhatama. Sõidame sihitult mööda kvartalit, ümberringi sügisene äärelinn, kus vaid kaugusest võis näha mõnd liikuvat kuju. Kergelt kohmetuna uurime majanumbreid, kuid ükski neist suurematest eramajadest ei ole hotelli moodi. Lõpuks pargime auto piinlikus vaikuses ühe halli maja hoovi, kus lagunenud sildil on kirjas hotelli nimi ning astume kõige suuremast uksest sisse.

Vale uks! Hallipäine vanatädi sunnib meid tagurdama ning minema kõrvaluksest. Kerge naeruga astun väiksema ukse poole ja just sel hetkel, kui asutume sisse sellest puitkäepidemega uksest, rändame ajas 30 aastat tagasi!

Pidulikust lounge’ist on järele jäänud luitunud värvid ja vanad diivanid, laudu pole. Mõtlen, et kleidi kaasahaaramine oli liiast. Suundume vastuvõtulauda, kus meid tervitab noor poiss, kes meid peale paberite täitmist ka toani juhatab. Tee selleni kulgeb mööda pikki koridore, läbi koristusruumi, mööda kitsast puittreppi kolmandale korrusele ning kohale me jõudsimegi, tuba number 6. Uks avaneb ning satuksin justkui oma lapsepõlve tuppa – erinevat värvi kollased ja rohelised seinad, kaks väikset puidust voodit teine teises seinas ning nende vahel laud, millel suur komikauss kohalike kommidega. Istun vaikselt voodiservale ning suu kisub vägisi naeruseks. Siis kiirustan avama vannitoa ust, kuigi see pilt mis sealt avanes, ei suutnudki mind enam nii palju üllatada.

Minu esimene mõte on sealt toast välja saada, istume autosse ja sõidame linna. Kõik sujub hästi ning hetkeks võiks arvata, et oleme siiski mõnusal linnapuhkusel. Siis aga võtame suuna tagasi hotelli poole, kus plaan süüa lubatud õhtusöök. Kohale jõudes, ei ole midagi muutunud, lounge’is puuduvad endiselt lauad ning peale meie ei ole näha mitte ühtegi teist külastajat. Meie uurimise peale selgitab noor poiss, et õhtusööl serveeritakse toas ning see valmib mõne hetke pärast. Toa poole astudes vaevab mind kaks küsimust – kas ma ei oleks pidanud ise saama oma õhtusööki valida ning kuidas toas söömine välja näeb. Seega ootan õhtusse veel üllatusi. Üllatus saabub 10 minuti pärast – noor poiss koputab uksele, käes kaks suurt taldrikut, mille keskel tükk lasanjet ja noad-kahvlid. Olgu veel öeldud, et kleiti ma selga ei hakanud panema, kuna sõime õhtust oma voodite peal istudes ning raadiost lätikeelset muusikat kuulates, kuna telekat meie toas ei olnud.

Õhtu edenedes mõtleme uurida sauna kasutamise kohta, kuigi väga me sellele panustada ei julgenud. Õigesti tegime, sest saunaruumi külastades kuivas seal kellegi pesu ning noor poiss väitis, et võib kuluda mitu tundi enne kui sooja sisse saaks. Siinkohal otsustasime loobuda, läksime tuppa, meenutasime naeruga seda huvitavat päeva ning jäime põnevusega hommikusööki ootama.

Hommikusöögi lauas on meie suureks üllatuseks veel 2 inimest, kes sama üllatunud nägudega ka meid vaatavad. Traditsioonilist rootsi lauas hommikusööki ei ole, selle asemel asetatakse meie lauale kandik, millel kaks kohvikruusi, paar võileiba, keedetud munad-viinerid ning piim. Just sellel hetkel võtame vastu otsuse hakata kodu poole tagasi sõitma ning nautida puhkepäeva tänapäevas.

Koju jõudes tänasime sõpra kingi eest ning soovitasime temalgi hotellipuhkus naaberriigis ette võtta.

Kuigi ka see hotellikülastus oli erakordselt meeldejääv, sooviksime siiski koos ette võtta unustamatu päeva koostöös Delfi ning Beauty Plazaga."

Muutumismängu auhinnafond on 2000 eurot ning võitjate jaoks kestab muutumispäev 26 tundi!

Päev algab hommikusöögi ja kohviga ilusalongis Beauty Plaza, mis asub Tallinnas aadressil Liivalaia 22. Hommikusöögi toob meile ilusalongi Beauty Plaza naaber Mamo kohvik, kelle motoks on teha kiirustavale inimesele võimalikult lihtsaks ja vaevatuks täisväärtusliku toidu kätte saamine. Peale kosutavat hommikusööki tehakse õrnema soo esindajal korda nii käed, kui ka jalad ehk ees on ootamas OPI maniküür ja pediküür, samal ajal kui härra naudib lõõgastavat massaaži ilusalongi Day SPAs. Kui esimesed protseduurid tehtud,  suundub naispool kosmeetiku hoole alla ning talle paigaldatakse ripsmepikendused, härrale saab osaks Darphini värskendav näohoolitsus.

Seejärel aga viiakse meie võitjad Tallinna südames asuvasse Solaris Keskusesse, kus neid ootab hõrk itaaliapärane lõunasöök VAPIANO  restoranis. Kõhud täis, võtab ohjad üle stilist Liina Stein, et DENIM DREAM kauplusest leida uued stiilsed riided ning NS KING kauplusest uued mugavad jalatsid meie muutujatele.

Kui kõik vajalik kaasa pakitud,  sõidetakse läbi Schlössle hotellist Tallinna vanalinnas, mille delux-klassi toas võitjad öö saavad veeta. Pikalt aga nautida hotelli mõnusid ei saa, kuna suund võetakse taas ilusalongile Beauty Plaza, kus mõlemat muutujat ootavad juba  juuksurid, et kasutades GOLDWELLi tooteid anda juustele uus värskus nii värvi kui ka lõikuse läbi.
Ja viimane pingutus enne nauditavad õhtut on ees ootamas — daamile teeb Kaia Triisa õhtumeigi kasutades KARAJA meigitooteid. Härral aga teeme samuti käed ja küüned korda ehk maniküür. Veel väike kohendamine ning ongi valmis! Värske ning uue välimuse ja riietusega kaks särasilmset inimest.

Aga see pole veel kaugeltki kõik! Peale peeglist enda imetlemise ja piltide tegemise, soovivad meie head koostööpartnerid Goldwell, Darphin, Karaja, OPI, Solaris keskus, Mamo ning ka ilusalong Beauty Plaza anda muutujatele üle veel kottide viisi kingitusi ja meeneid.

Ka see pole veel kõik! Pika päeva lõpuks ootab meie muutujaid  rikkalik ja romantiline õhtusöök restoranis RIBE. Ja mis oleks parem, kui peale sellist toidunaudingut minna vaatama romantilist filmi SOLARIS KINNO.

Kui kätte jõuab südaöö, maanduvad meie muutujad Schlössle hotellis, et muljeid jagada ja magusat und nautida. Loomulikult hommikul saab staarpaar hotellis mõnusa hommikusöögi ja 26 tundi peale suure muutumise algust ootab taas muutujaid argielu, mis on nüüd hoopis värvilisem ja kaunim!