Revolutsioon hügieenikaupade äris! Edaspidi hakkame nägema just selliseid hügieenisidemete reklaame

 (6)
Revolutsioon hügieenikaupade äris! Edaspidi hakkame nägema just selliseid hügieenisidemete reklaame
Foto: Ekraanitõmmis

Oled sa kunagi mõelnud, miks hügieenisidemete reklaamis tilgutatakse sidemetele alati sinist värvi vedelikku, mitte ei kasutata verepunast, mis olgem ausad, on sarnasem verele, mis naistele püksikutelt iga kuu vastu vaatab? Meie ka ja lõpuks ometi on ka selles maailmas muutused toimumas!

Suurbritannia bränd Bodyform on esimene omalaadsete hulgas, kes kasutas hügieenisidemeid reklaamides hoopis veripunast vedelikku eesmärgiga menstruatsiooni ümbritsevaid tabusid murda, vahendab BBC News.

Bodyformi emafirma Essity poolt läbi viidud uuring leidis, et 74% inimestest eelistab näha reklaamides reaalset pilti, mitte ilustatud versiooni. Nii näitabki Bodyformi hügieenisidemete reklaam #bloodnormal naist duši all, kui tal veri mööda säärt alla veereb või hoopis kuidas mees talle poest sidemeid toob.

See on tegelikult juba järg 2016. aastal tehtud reklaamile, kus naissportlaseid kujutati mudase ja verisena, kui nad sõitsid rattaga, poksisid või jooksid.

Sloganiga “veri ei peaks meid tagasi hoidma” näitas nüüd Bodyform esimest korda ka verist hügieenisidet televisiooni vahendusel. Loomulikult võeti see reklaam suurte kiitustega vastu!

Vasta küsimusele ja võida toto koolitus
Mis aastal ehitati Tallinna hipodroom?
Toto koolitus 10-le koos karastusjookide ja snäkkidega, 100€ tasuta
panustamisraha (10€ per inimene), 100% sissemakse boonus kuni 100€

Tähelepanu! Tegemist on hasartmänguga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks.
Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult.


Tänud vastamast ja head loosiõnne!
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare