Lugejakiri: seksuaalse ahistamise üle nalja viskamine reklaamis on küll viimane tilk minu kannatuste karikasse!

 (46)
Vaata lugejat vihastanud videoklippi!

Viimastel kuudel on seksuaalse ahistamise teema tõusnud väga tugevalt päevakorda ja selleteemalised artiklid on laialt levinud nii kodumaises kui ka välismaises meedias. Naisteka lugeja saatis meile vihje, et nüüd on see teema jõudnud ka reklaamimaailma.

"VihurMoto Facebooki lehele ilmus täna üks eriti banaalne ja solvav reklaamklipp, mis on ilmselgelt saanud inspiratsiooni viimasel ajal rohkem teemaks olnud seksuaalse ahistamise skandaalist," kirjutab ta. "Tekib küsimus, kas tõesti pole enam reklaamiagentuuridel mitte ühtegi normaalset ideed, et hakatakse jalgadega tampima tugevalt haavatud inimeste hingedel?

Seksuaalne ahistamine puudutab paljusid, nii naisi kui ka mehi, ja sellest on avalikult väga raske rääkida. Reklaamklipp aga justkui naerab kõigi nende inimeste üle, kes on julguse kokku võtnud ja seda teha otsustanud. Kellele ja milleks seda vaja on? Seksuaalse ahistamise üle nalja viskamine reklaamis on küll viimane tilk minu kannatuste karikasse!"

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare