Telereklaamide telgitagused: liha lüüakse saapviksiga läikima ja siirupi asemel kallatakse toidule mootoriõli
Šokolaad langeb sensuaalselt vahvlile, hamburgerid vetruvad mahlaselt ja piim näib nii mõnusalt koorene… Stopp! Kõik pole päris nii, nagu see meile näib — ajakirja Naisteleht värskes numbris on välja toodud põnevad abivahendid, millega toidud reklaamide jaoks ahvatlevaks muudetakse. Jagame “isuäratavamaid” kombinatsioone ka Naisteka lugejaga — loe ja imesta!
Siirup või... mootoriõli?
Paljudes reklaamides võib näha lahket pereema siirupit peene nirena küpsetistele valamas. Et kakukesed reklaami filmimise käigus liiga ruttu läbi ei vettiks, pihustatakse need väidetavalt üle niiskusthülgava aerosooliga (jah, sellesamaga, mida te sügisel oma saabastele pihustate) ning vahtrasiirupisse, mis kaamerasilma ees paistab kauni värvusega ja mõnusalt paksu konsistentsiga, olevat susatud poevärvi ja mootoriõli.
Juukselakk lisab läiget
Vetruvad viinamarjakobarad, tomatid ja õunad, mis on kaetud sillerdavate veepiiskadega, loovad illusiooni kui millestki mahlasest ja värskendavast... Aga kogu see läige ja kaunidus olevat saavutatud tavalise supermarketist ostetud pihustatava juukselakiga.
Saapaviks lööb liha läikima
Et lihareklaam paneks süljenäärmed tööle, kõrvetatakse lihalõike ja pihve kõigepealt leeklambiga, seejärel pressitakse põletusrauaga grillimisjäljed sisse ning lõpuks viimistletakse saapaviksi ja lakiga.
Neid asju ei maksa vist kodus järele teha, aga Naistelehe värskest numbrist tasub refereeritud artikli täisteksti lugeda küll!