Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Miks kliendid Elisast lahkuvad?
 
kruvi 09. märts 2011, kl 17.05
Kel kogemusi Elisaga, siis miks lahkusite kui olete operaatorit vahetanud? Kuna jälle on uus ülemeelitamiskampaania alanud, tahaks teada, miks siis sellise meeletu reklaami peale ikka kliente kaotatakse? Endal pole plaanis kuhugi liikuda, aga ära tüütab see koju helistamine ja telekast ka hommikust õhtuni muud ei näe.
 
nomaeitea 09. märts 2011, kl 17.20
Ma just liitusin Elisaga, tulin "säästuoperaator" Diilist üle, olen perepaketis nüüd ja arved 5 korda väiksemad, kui enne.
 
uss 09. märts 2011, kl 17.58
Olime aastaid Elisas, läksime üle, kuna teine pakkus veelgi soodsamat paketti ja saime tasuta 9 tuhhise nutifoni ka kingiks :)
 
kindel 09. märts 2011, kl 18.14
Juba "aegade algusest" Elisas ja pole vähimatki soovi lahkuda.
 
n38 09. märts 2011, kl 18.19
Mina ka juba kümmekond aastat Elisas ja ei näe põhjust lahkuda ning iga uue meelitajaga kaasa joosta,mingi tasuta telefoni nimel.
 
üks põhjus 09. märts 2011, kl 18.37
Lühidalt seiklustest Elisa ja ZTE Blade`ga

Vana Samsa aeg sai mõne aasta kasutamise järel otsa, läks veits täitsa rikki ja mõtlesin, et ongi käes aeg muretseda endale näiteks nutitelefon, isegi pidas vana täitsa vapralt ju vastu. Varem ei tahtnud, kuna kõik touchscreen tel. tundusid kuidagi liiga kohmakad ja aeglased, välja arvatud see vahva, aga kallis hammustatud õuna logoga pleier, millega saab helistada ja vist paljaid naisi oli ka võimalik sellega netist piiluda.
Olin õnnega koos, sest Elisal oli pakkuda just selline mobiiltelefon, mida soovisin. Soodne, ent asjalik. Android OS, suur ja hea resoga multi-touch ekraan ja pretensioonitu, kuid stiilne välimus, imo great success!
Niisiis seadsin kuu eest sammud Elisa esinduse poole.

Tahtsin isendile ka reaalselt pilgu enne tehingut peale heita, kuid klienditeenindaja sõnul juhtus nii, et viimane osteti just enne mind ära, aga õnneks juba järgmisel päeval olevat tulemas uus laadung. Juba siis tekkis alateadvuses tilluke kahtlus ja leidsin, et tulen homme uuesti. Jalutasin mõtteid mõlgutades kaubanduskeskuses ringi ja ikkagi mõtlesin ümber.
Läksin esindusse tagasi ja otsustasin, et tulen vana numbriga Tele-2`st üle. See tähendas seda, et peab üle nädala oodama kuni number Elisasse üle tuleb. Oleks telefoni kohe seal samas esinduses olemas olnud , oleks uue numbri teinud, et telefoni koheselt kätte saada, oleks, oleks, Oleks on kuradi paha poiss!

Möödus üle nädala, käes on aeg telefonile järgi minna. Aja kokkuhoiu mõttes helistasin igaks juhuks klienditeenindusse, et teada saada, millises esinduses Blade reaalselt olemas on.
Kurvastuseks vastati, et ZTE telefone hetkel Eesti esindustes saada pole, aga õnneks lähiajal tuleb neid jälle. Soovitati minna igaksjuhuks esindusse broneerima, kui väga kiire on. (täitsa huvitav, et varem mulle ei bronnitud, kuna nutikas5`ga sai liituda ainult läbi selle telefoni). Olin alguses veits pissed, aga hiljem mõtlesin, et pole hullu. Minu vana Sugutung oli vahepeal otsustanud zombina taas funktsioneerida, mälus olevatele numbritele saab ühe nipi läbi tätsa edukalt helistada. Neti eest maksan selle paketiga praegult niisama.

Mõne päega järel läksin siis Elisasse oma uut telefoni bronnima. Seal öeldi, et pole vajadust, sest seekord on tulekul suurem koorem Zte`si, nii et igal juhiul peaks jätkuma. Paluti helistada tuleva nädala esmaspäeval, siis peaks täpne telefoni saabumise kuupäev teada olema, võimalik, et juba selleks ajaks on poodides olema. Asjad liiguvad paremuse poole, mõtlesin selle peale. Kuigi ütles mulle miski, et ma ei saa seda telefoni kunagi. Muidugi veidi murelikuks tegi ka fakt, et Elisa netipoest oli ZTE Blade haihtunud.

Teisipäev (01.03.11) sain infoks, et telefone on oodata kas kohe kohe sel reedel või järgmise nädala alguses.

Friday the 13th (edit 4th) helistasin Elisasse. Vastus, ZTE Blade on otsas ja rohkem neid Elisasse ei tule. Muidugi vabandati ja pakuti võimalus osta Sony Ericcson X8, ainult 10€ kallim.
icon_lol.gif okse.gif icon_lol.gif Ei viitsi siin kohal pikemalt heietada, võib öelda, et kaalusin Elisaga lepingu lõpetamist. Muidugi närvi ajas praegu ka see, et Elisa loosib uhkelt ZTE Blade oma feissbuukis nagu mingi heategija.

08.03.11 neelasin kibeduse alla ja läksin Elisasse ostma telefoni nimega LG P500 (oleks võinud selle X8 asemele panna tegelt), Zte Blade`i oleks tahtnud ikkagi neist kolmest kõige rohkem. Vaatasin ka seda lohutus varianti X8´t. Maineka firma nimest olenemata meenutas X8 mulle neid plastmass mängutelefone, mida äritakse Balta turu putkades. Pluss vastik krudisev plastmass korpus ja androidi võimalustele mittevastav ekraan (No offence X8 omanikud, kindlasti on muidu ok telefon).

surprise!!! onfire.gif Ei lubata LG`d osta, ainult X8`t on võimalik, kui sul on nutikas5 pakett. Ok, siis tuli välja, et otse välja ostes saab küll, aga järelmaksuga ei. Jõudsin kuu jooksul vahepeal lohutuseks muid vidinaid osta ja olin sunnitud ka haiguslehele, seega cash mõnda aega njetu. Timing strikes again!
Igal juhul klient tahab osta algsest telefonist, millega odava hinna läbi oma kliendiks meelitati (siiski tuli välja, et ZTE Blade oli hinna poolest maailma kallim Eestis), kallimat telefoni, kuid ei lubata........
 
Läksin ära 09. märts 2011, kl 18.39
sest viskas üle see nende suutmatus arveid normaalsel ajal esitada... Kogu selle aja kui elisa klient olin (ca 6 kuud) sain 1 arve õigeaegselt. Esimese siis.. Peale seda hakkas mingi jama ja järgnevad kuud tulid ainult mingid kirjad, kus vabandati ette ja taha - aga ei tule arve õigel ajal. Lõpuks vändati kogu 5 kuu arve korraga - teenuse eest maksta muidugi tuleb - aga lampi ei osanud ka iga kuu enda arvestuse järgi raha kõrvale panna ja üldse oli see 5 kuu koguarve nii müstiline..
 
tele2 09. märts 2011, kl 20.23
Ega Tele2 samuti ei hiilga oma klienditeenindusega. Eile käisin Viru kaubanduskeskuses Tele2 teeninduses ning tuli juttu minule saabunud sõnumitest. Noorikust brünett teenindaja haaras jõhkralt minu käest minu mobiili ning tegi minule tulnud veel avamata sõnumi lahti ilma minult luba küsimata.
Selline Tele2 klienditeenindus jahmatas mind niivõrd, et kaalun Tele2-st lahkumis,kuna vaatamata minu märkusele ei suutnud klienditeenindaja ikka aru saada, mida ta valesti tegi.
 
riina 09. märts 2011, kl 22.19
Olin ka aastaid Elisa klient, aga siis hakkasid äkki miskeid lambiarveid saatma, asjaajamine oli nendega halb, selles firmas pea ei tea mida jalad teevad. Ise Elisa ei pea ühestki maksetähtajast kinni, vaatan võib-olla saab elu sätitud nii et ei peaks üldse nendega pistmist olema. Telefoni teel inimesi kätte ei saa....
 
Levi 09. märts 2011, kl 23.17
Äärealadel on levi väga vilets. Mul suvekodu just sellises kohas. Ära tüütas see mööda kapsamaad ringijooksmine, et telefoniga rääkida saaks. Toas rääkimisest ei olnud mõtet unistadagi.
 
Tiiu 10. märts 2011, kl 10.29
Elisa on oma olematu suhtumise ja klienditeenindusega nagu Maxima.Kui juhtub Elisaga mingi probleeml veel olema siis läheb kõvasti aega ja närvikulu,et lihtsale asjale lahendu saada.
 
väga vihane 10. märts 2011, kl 13.09
Ei tee Elisaga enam mitte kunagi lepingut, olen väga pettunud nagu ka need muud 200 000 soomlast, kellel veeti vaip jalge alt ära, sõna otses mõttes,kolm kuud ei tulnud arveid koju ja siis tulid kosmilised arved ühekorraga ja käsk oli maksta kolme nädala kaupa, see oli KÄSK, mitte ühtegi vabandavat sõna.Mul pole palk kuus ka nii suur kui need Elisa arved, mis mulle ja mehele postkasti tulid.Never, iial, ma ei taha enam kogu Elisast sõnakestki kuulda, hea ,et arved Inkassosse ei läinud, sest oli tõsiseid raskusi nende maksmisega.Niiviisi siis Soomes,ma arvan kui firma hea on, siis ta lihtsalt reklaami ei vajagi, aga Elisa reklaamib end kogu aeg, sest on PASK.
 
Seitse aastat 10. märts 2011, kl 13.14
Olen olnud Elisa klient, sealhulgas väga tagasihoidlike arvetega, aga eks firma saab arvestada sellega, et helistatakse ka mulle. Arved ei tule (arvutisse) nii kiiresti Elionil, aga see pole eriti oluline (otsekorraldus). Pretensioone seni pole, óieti pole mul Elisaga üldse mingit suhtlemist. Mul on seeniorpakett, sügisel veidi uurisin, et täna enam ei saaks ühestki firmast enam nii soodsat pakkumist. Oktoobris 2010 ühel reedesel päeval sattusin ärevusse, kui mobiil näitas levi puudumist, selgus, et sel päeval oli neil mitu tundi 2G vórk maas.

Mu kolleegi abikaasa kord läks Tele2-e, sest oli vaja uut telefoni, sai sealt Tele2-st uue telefoni ja tasuta kóneaega, aga see sai kiiresti läbi ja arved olid kóvasti suuremad kui Elisas, nii et kolis Elisasse tagasi.
 
m 10. märts 2011, kl 13.16
mul ka elisaga väga ebameeldivad kogemused, küll arvetega, klienditeenindusega ja saja muu asjaga ka .
 
telefoonik 10. märts 2011, kl 14.19
mul on kuri kahtlus, et inimesed lahkuvad aeg-ajalt mingist võrgust sellepärast, et teisal pakutakse uutele liitujatele midagi väga soodsat või suisa ilma rahata. ei hakka salgama, et oma lapse sokutasin ka korraks teise võrku, et tasuta telefoni saada. kui asi käes ja lepinguaeg läbi, kolisin ta tagasi. ja kuna tolles endises võrgus pakuti parajasti hirmsoodsat perepaketti, siis liitusime kõik rõõmsalt sellega. siiamaani on väga soodne, aga kui see odav läbi saab, eks ma siis vaatan, kellega liitun:D

see on ikka operaatorite viga ka natuke, et kliendid niimoodi rändavad ja vangerdavad. võik ju pikaajalisi kliente ka vahetevahel millegi heaga rõõmustada, mitte ainult uute ahvatlemisega tegeleda.
 
oi oi, mina lahkun 10. märts 2011, kl 18.30
Mul sai paar päeva tagasi sunnismaisus Elisas läbi. Olen mobiiliajastu algusest nende klient olnud, kuid viimased paar aastat on olukord aina hullemaks läinud. Pidevad vassimised arvetega- ikka minu kahjuks. Igal kuul pidin arvete pärast helistama ja esindusi külastama, vaideid ja kaebusi kirjutama. Enam ei seo mind ka järelmaksukohustus. Aitab jamast!
 
klient 10. märts 2011, kl 20.52
eelmisel aastal oli mul mitu korda elisa arvetega mingi jama.Kontrollige saadud arveid -vigu esineb korduvalt.Arvepidamises on neil suured kalad sees -ei saa kuidagi õigeaegselt õigeid arveid esitatud.
Ükskord oli 116 eek suurem arve - tehti miinusarve.
Näiteks mint internet -kui lõpetasin lepingu saadeti 1000eek +km trahv,nagu ma oleks neilt tasuta netipulga võtnud.Seda,et ostsin pulga kohe välja oli vist nii uskumatu,et isegi ei täpsustatud.Kohe trahv teele.Tehti jälle miinusarve.
 
õudus kuubis 11. märts 2011, kl 14.43
Elisa esindaja helistas mulle EMT telefonile ja pakkus 2 nädalaks MINTi proovida, lubati netipulk kohale saata ja kui ei meeldi siis võite kohe tagasi anda ilma mingite probleemideta. Pärast tuli välja, et pulka pean ise minema mööda linna taga otsima. Maal tuli välja, et ühenduse saamiseks pean linna sõitma, isegi 2g ei võtnud ühendust üles. Viisin siis tagasi, esimene asi hakkas klienditeenindaja kiljuma, et oi-oi teil on ju kaheksas päev, (reedel lõuna ajal sain, reede lõuna ajal viisin ka tagasi) mina ütlesin, et mulle pakuti telefoni teel 14 päeva prooviaega, klienditeenindaja vastas, et pakuti mis pakuti aga 7 päeva on lubatud ja kõik, muidu osta modem välja ja maksa 1000 krooni lepingumuutmise tasu! Siis tuli välja, et nemad seda tagasi ei võta kui manuali ei ole. Ma ei saanudki seda soomekeelset manual nende käest! Läksin ja trükkisin siis kontoris manuali välja viisin sinna ja sain sellest õnnetusest lahti! Igaks juhuks küsisin veel üle, et kas meie suhe on ikka lõppenud, teenindaja ütles, et jah on küll. Täna hommikul sain tonnise arve, väidetavalt mingi käsitlustasu kohta!
Moraal on selles, et iga kord kui sulle midagi telefoni teel pakutakse, siis sõima pakkujal nägu täis ja viska toru hargile. Elisaga ei tee enam elu sees tegemist!
 
nasDFBWfbWIBFu 11. märts 2011, kl 15.29
Kust pärineb info, et ZTE kalleim on Eestis? Mina uurisin ja mujal on kuskil 100-200kr odavam. Isegi saatekulu eestisse tuleks rohkem, kui mujalt tellima hakata.
 
n 11. märts 2011, kl 18.12
Mul kahjuks sundleping veel, aga kui lõppeb, lahkun. Põhjuseks valesti koostatud arved. Iga kord pean neid üle lugema ja neile kirjutama, seejärel ootama, kuni nad ära parandaks. Niisama rohkem küll neile iga kuu ei taha maksta, no jandi siis nende arvetega... Kohutav ajaraisk.
 
aga mina 11. märts 2011, kl 18.24
tulin just Elisasse, sest Tele2 on liiga kalliks läinud.
perepakett Elisas soodsam :)
 
viimasele 11. märts 2011, kl 22.28
seda võid oma vanaemale rääkida.
 
well 12. märts 2011, kl 10.04
Olin alates 2000. aastast Elisa klient ja alati rahul, aga eelmine aasta läks olukord võimatuks. Arved hilinesid, ja kui ükskord saabusid, muutusid summad järjest imelikumaks (st suuremaks), kuigi mu helistamiste maht oli just vähenenud. Klienditeenindus oskas ainult määgida. Läksin Teleyhte üle ja siiani õnneks rahul.
 
noname 13. märts 2011, kl 12.16
nasDFBWfbWIBFu Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Kust pärineb info, et ZTE kalleim on Eestis? Mina
> uurisin ja mujal on kuskil 100-200kr odavam. Isegi
> saatekulu eestisse tuleks rohkem, kui mujalt tell
> ima hakata.

Võrdlemine käib siiski täishindadega. Meil 240eurot, Šveitsis 84eurot, Inglismaal 127eurot, Soomes 189eurot.
 
ahah 14. märts 2011, kl 09.49
kas keegi tõstataks nüüd sama tekstiga teema ka EMT kohta?
 
mia 15. märts 2011, kl 22.21
kolisin ka Tele-2te mõni aasta tagasi, ja just soodsama hinna pärast. nüüd ei ole võrrelnud, kas Elisast saaksin soodsamat praegusest. Minul on määravaks minutihind, kui seda pakutakse soodsamalt, siis olen nõus minema,
Praegu olen Tele2-ga igati rahul, arved tulevad alati õigel ajal, ei oska nuriseda küll millegiga. Võib-olla ka sellepärast, et mul on äripakett, kes teab
 
to well 15. märts 2011, kl 23.23
Ah et läksid Teleyhte üle... eheheheheeeee :D See ju täpselt sama Elisa, kelle eest põgenesid. Ja pole nad nii hullud midagi, tegijail ikka juhtub. Minu arved on igatahes korras olnud ja kui kolme kuu oma korraga sain, helistasin, vabandati ilusti ja tehti graafik maksmiseks.
 
kiisu 16. märts 2011, kl 17.11
kindlasti elisal oma vead. aga mind vihastas tele2 välja sellega, et tema siis need kindla summaga arved nt et telefoni arve 49.-, tähendab seda, et see hõlmab ainult telefonikõnesid. Kui saadad smsse, siis se pannakse arvele nii kui nii juurde. Tähendab räägid 39.- eest ja saadad 10.- sms, siis arve tuleb 59.-. Tavalised smsid peaks ikkagi arve sisse kuuluma, tegemist ju algupärase teenusega:S!!!!
 
viimasele 16. märts 2011, kl 21.43
see oli kunagi tele2 nii.nüüd pole enam.
 
tagasi Elisas 17. märts 2011, kl 09.47
Korra lahkusin Elisast, sest Tele2-l oli mingi mega kampaania. Istusin siis 18 kuud Tele2 võrgus ja kirusin katkevaid kõnesid ja viletsat levi. Suvilas sai ainult ühe ukse ääres helistada. Täielik kino. Kõige nõmedam asja juurs oli see, et Tele2 imesoodne pakett osutus kallimaks, kui eelnev Elisa pakett. Kui sunnismaisus läbi sai, läksin Elisasse tagasi. Eriti lahe oli see, et Tele2 üritas veel mitu kuud mulle arveid saata. Sain oma kogemuse kätte. Rohkem enam ilmselt Elisast ei lahku! :))))
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Lisa postitusele link, pilt või video!  

VIIMASED TEEMAD

R... tahan sinuga elada
Mina, 21.10.14 17:45
kui mees mõnitab
maili, 21.10.14 17:44
Värinad ja pulss kõrge (2)
Jette, 21.10.14 17:32
pärandus (1)
krista, 21.10.14 17:47
küsimus modele (2)
njahh, 21.10.14 17:48
Kas SEB või SWED? (1)
Pangakaart, 21.10.14 16:13
Ära anda judo matid 3 tk (1)
Mari, 21.10.14 16:37