„Ehkki enamik naistest ei kirjelda end sõnaga ilus, nõustub 80% küsitlusele vastanutest sellega, et igas naises on midagi kaunist. Samal ajal ei märgata seda iseenda puhul,“ selgitas Dove brändijuht Julija Kravcenko. „Dove eesmärk on inspireerida naisi seda mõtteviisi muutma. Soovime, et naised mõistaksid, et see, kas nad tunnevad ennast ilusana või mitte, on nende valik. Oluline on seejuures teadvustada, et seda valikut on neil võimalus teha iga päev,“ ütles ta.

Kravcenko sõnul on paljud naised on oma välimuse suhtes liiga kriitilised ning tunnevad survet vastata ühiskonnas levinud ebarealistlikele ilustandarditele. Ebaõnnestumine muudab aga naised õnnetuks ning süvendab ebakindlustunnet veelgi. „Soovime uue „Vali ilu“ kampaaniaga panna naised oma ilu märkama. Püüdeleme selle poole, et naised mõtestaksid oma ilumääratluse ümber ning tajuksid ilu enesekindluse, mitte ärevuse allikana,“ selgitas ta.

Kas sina usud, et oled ilus?