Suure uudisega üllatati Coachellas toimunud iga-aastase Moschino peo külalisi, kes said osa digiekraanidele projitseeritud Gigi Hadidi kõnest Jeremy Scottile. Ka H&Mi Instagrami-kanali jälgijad said uudisest koheselt teada. Jeremy Scotti ja Gigi Hadidi seljas nähti peol ka valikut kollektsiooni rõivastest.

Kollektsioon on tulvil Moschinole omast vitaalsust, mängulisust ja huumorit, mis on teinud brändist tänapäeva ühe armastatuima moemärgi. H&Mi jaoks disainis Jeremy Scott uue Moschino naiste- ja meesteriietekollektsiooni, laias valikus aksessuaare ja ka mõned üllatused.

„Kollektsioon „MOSCHINO [tv] H&M“ tekitab minus põnevust. Minu elutööks on olnud moe kaudu inimestega ühenduse loomine ja selle koostöö abil on mul võimalik jõuda rohkemate fännideni kui kunagi varem,” rõõmustas Moschino loovjuht.

„„MOSCHINO [tv] H&M“ on koostöökollektsioon, mis peegeldab suurepäraselt hetkel moemaailmas toimuvat, sest see ühendab poppi, tänavakultuuri, logosid ja glamuuri. Jeremy Scott on fantastiline — ta oskab moest rõõmu tunda ja luua kontakti oma fännidega kogu maailmas,” ütles H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

„MOSCHINO [tv] H&M“ kampaania saab olema täielikult innovaatiline kontseptsioon, mis ühendab sotsiaal- ja traditsioonilise meedia, vallutab mitu platvormi korraga ja pakub uue lummava digimaailmakogemuse.