H&M'i järgmine disainerkoostöö on just selle ikoonilise Itaalia moebrändiga



H&M'i järgmine disainerkoostöö on just selle ikoonilise Itaalia moebrändiga
Foto: H&M

H&Mi järgmine disainerkollektsioon valmib koos ikoonilise Itaalia kaubamärgiga Moschino, millesse loovjuht Jeremy Scott on alates 2013. aastast uut energiat süstinud. Kollektsioon „MOSCHINO [tv] H&M“ tuleb müügile valitud H&Mi kauplustesse ja e-poodi alates 8. novembrist.

Suure uudisega üllatati Coachellas toimunud iga-aastase Moschino peo külalisi, kes said osa digiekraanidele projitseeritud Gigi Hadidi kõnest Jeremy Scottile. Ka H&Mi Instagrami-kanali jälgijad said uudisest koheselt teada. Jeremy Scotti ja Gigi Hadidi seljas nähti peol ka valikut kollektsiooni rõivastest.

A post shared by H&M (@hm) on

Kollektsioon on tulvil Moschinole omast vitaalsust, mängulisust ja huumorit, mis on teinud brändist tänapäeva ühe armastatuima moemärgi. H&Mi jaoks disainis Jeremy Scott uue Moschino naiste- ja meesteriietekollektsiooni, laias valikus aksessuaare ja ka mõned üllatused.

„Kollektsioon „MOSCHINO [tv] H&M“ tekitab minus põnevust. Minu elutööks on olnud moe kaudu inimestega ühenduse loomine ja selle koostöö abil on mul võimalik jõuda rohkemate fännideni kui kunagi varem,” rõõmustas Moschino loovjuht.

„„MOSCHINO [tv] H&M“ on koostöökollektsioon, mis peegeldab suurepäraselt hetkel moemaailmas toimuvat, sest see ühendab poppi, tänavakultuuri, logosid ja glamuuri. Jeremy Scott on fantastiline — ta oskab moest rõõmu tunda ja luua kontakti oma fännidega kogu maailmas,” ütles H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

„MOSCHINO [tv] H&M“ kampaania saab olema täielikult innovaatiline kontseptsioon, mis ühendab sotsiaal- ja traditsioonilise meedia, vallutab mitu platvormi korraga ja pakub uue lummava digimaailmakogemuse.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare