Järjekordne revolutsioon moemaailmas! Veel üks tuntud moebränd loobub karusnahast

 (4)

Järjekordne revolutsioon moemaailmas! Veel üks tuntud moebränd loobub karusnahast
Pilt Michael Korsi 2017. aasta moeetenduseltFoto: AP

Ameerika disainer Michael Korsi otsustas loobuda karusnaha kasutamisest oma toodetes alates 2018. aasta detsembrist. Tegemist pole esimese suure moebrändiga, kes sellise otsuse on langetanud.

Karusnahast loobumisega liitub Michael Kors Holdings Limited, mille alla kuuluvad tuntud luksusmoe brändid Michael Kors ja Jimmy Choo, paljude teiste moemaailma juhtivate brändide ja edasimüüjatega, sh Gucci, Armani, Hugo Bossi, Ralph Lauren’i, Yoox Net-a-Porteri ja Stella McCartney’ga ning kuulub nüüdsest rahvusvahelisse Fur Free Retailer programmi. Eestist on programmiga liitunud 16 moeloojat, brändi ja ettevõtet, sh Xenia Joost, Reet Aus, Perit Muuga jt.

“Mul on siiralt hea meel teatada, et meie ettevõte loobub karusnahast oma Michael Korsi ja Jimmy Choo kollektsioonides,” ütles Michael Kors Holdings Limited juhatuse esimees John D. Idol. “See otsus tähistab meie ettevõtte ajaloos uut peatükki ja sammu innovatiivsete materjalide suunas.”

“Tänu tehnoloogia arengule on meil võimalik luua luksuslikku esteetikat ilma karusnahata,” teatas disainer Michael Kors. “Uusi tehnoloogiaid esitleme juba veebruarikuisel moeshow’l.”

Fur Free Retailer programmi esimehe Joh Vindingu sõnul on üha selgem, et moeettevõtted ja tarbijad ei soovi enam tegemist teha toodetega, mille tõttu kannatavad miljonid loomad. Ja seda eelkõige olukorras, kus on saadaval innovatiivsed alternatiivid.

MTÜ Loomuse kommunikatsioonijuht Annika Lepp on samuti veendunud, et märgid karusnaha kui materjali populaarsuse tuhmumisest on ilmselged nii kodu- kui ka välismaal. “Kaasajal on igasuguse tootmise võtmeküsimusteks siiski jätkusuutlikkus, loomade heaolu ja sotsiaalne vastutus.”

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare