Seni meeste- ja naisterõivaid pakkunud Baltika moemärk Mosaic teatas lasterõivaste turuletoomisest ja Lotte kollektsiooni loomisest käesoleva aasta alguses. Brändijuht Brigitta Kippaku sõnul oli Lotte kollektsiooni loomine igati õige otsus.

„Loomulikult teadsime, et Lotte on laste seas popp, kuid et särke ja vihmavarje lausa 10-kaupa ostma hakatakse, ei osanud küll loota,“ rääkis Kippak.

Kippaku kinnitusel on kevadel müügile tulnud Lotte T-särk kujunenud tänaseks Mosaici üheks enimmüüdud tooteks. „Kuna nõudlus Lotte kraami järele on suur, tõime põhitooted müügile kõigisse Mosaici kauplustesse, ka neisse, kus lasterõivaid muidu ei müüda,“ lisas Kippak.

Sel nädalal müügile jõudev Lotte by Mosaic kollektsioon on mõeldud kahe kuni 10-aastastele poistele ja tüdrukutele. Rõivaste peamiseks tunnusjooneks on lustakad „leiutised” riietel, mustritena kasutatakse Lottet ja tema sõpru. Kollektsioonis on rõivaid igaks puhuks — esindatud on lasteaias ja koolis käimiseks sobivad komplektid, öösärgid ja pidžaamad ning vaba aja rõivad.

Kollektsiooni disaineri Merje Rääbise sõnul on sügistalvised lasterõivad mõjutatud täiskasvanute moepildist.

„Märksõnadeks on mugav trikotaaž, kudumid, kihilisus ja põnevad värvikombinatsioonid,“ tutvustas disainer Lotte kollektsiooni. „Näiteks võiks tütarlapse garderoobis olla kindlasti üks vahva villane kleit, mida kanda värvikirevate sukkpükste või moekate retuusidega. Poiste garderoobi on tulnud meeste eeskujul triiksärgid, mida sobib kanda T-särgi või rõõmsates värvides kampsuniga,“ rääkis Rääbis.

Lotte by Mosaic kollektsiooni loomist alustati käesoleva aasta jaanuaris ning lisaks Eestile on see tänaseks müügil ka Lätis ja Leedus.