Naisteka lugeja: moe- ja trenditeadlikkus on loodud teatud firmadele megakasumeid tootma

 (3)

Naisteka lugeja: moe- ja trenditeadlikkus on loodud teatud firmadele megakasumeid tootma
Pilt on illustreerivFoto: Panthermedia/Scanpix

Pühapäeva õhtul avaldasime loo sellest, kuidas juhuslikud ostlejad leidsid Istanbulis asuvast kiirmoeketi Zara kauplusest soetatud riiete küljest tehasetööliste abi paluvaid sõnumeid. Paljud lugejad avaldasid seepeale arvamust kiirmoe kohta üldiselt ja üks lugeja rääkis oma arvamuse sellest mõistest laiemalt lahti.

"Misasi see kiirmood on? Kas säärane asi, et kui ostad täna moeka riidehilbu, siis homseks on see juba moest maas?

Moe- ja trenditeadlikkus on loodud teatud firmadele megakasumeid tootma. Selleks, et inimene loobuks eile ostetust, kuigi igati korras kaubast ja ostaks uue, "moodsama ja trendikama". Sellest tekkiski "järelmüük" ehk kasutatud rõivaste müük.

Asjad siinilmas on nii kaugele läinud, et kui igaüks kasutaks ostetut vastavalt selle tegelikule vastupidavusele, siis läheksid tootjad pankrotti ja töölised jääksid tööst ilma. Vastavalt siis vähendatakse ka toodete vastupidavust, ikka selleks, et "käive kiireneks"."

Loe ka Naistekas avaldatud artiklit, kuidas Zara riiete seest leiti tehasetöötajate abi paluvaid sõnumeid.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare