Seitse vaevu hoomatavat märki, mis reedavad, kui vana sa tegelikult oled

 (16)
Spetsiaalsed harjutused vananemise vältimiseks!
Seitse vaevu hoomatavat märki, mis reedavad, kui vana sa tegelikult oled
Helen MirrenFoto: AP/Scanpix/Arthur Mola

Varem või hiljem hakkavad naised märkama endi juures märke, mis viitavad sellele, et nad pole enam oma esimeses nooruses. Olgu nendeks siis kortsukesed või hallid juuksekarvad, selliseid asju annab peita, aga on olemas mõned asjad, mida me kohe ise ei märkagi. Hiljem võib olla aga juba liiga hilja, mistõttu tasuks neile tähelepanu pöörata kohe.

7. Sinu kõrvad

Kõrvad pole just esimesed asjad, millele inimesed tähelepanu pööravad, aga kui sulle meeldib kanda raskeid kõrvarõngaid, hakkavad vanusega tekkivad muudatused sind juba üsna pea häirima.

Kuidas kõrvade elastsuse kadumist vältida? Proovi mitte nii sageli suuri ja raskeid kõrvarõngaid kanda ning enne magamaminekut tasuks eemaldada ka pisikesed kõrvarõngad. Veel üks kaval nipp on oma kõrvu piisavalt kreemiga toita ja niisutada. Nii püsib su nahk kauem pingul.

6. Kael

Ehkki enamik naisi hoolitseb oma näonaha eest igapäevaselt, kiputakse kaela katvat nahka unustama ja vaatamata sellele, et on olemas palju ilutooteid, mis aitavad ka kaelapealset nahka nooruslikuna hoida, on nende toime paraku ajutine. Kuna su kaela ümber pole paksu rasvakihti, muutub nahk sealt ajaga lotendavaks ja kortsuliseks.

Lahendus? Kui oled juba esimesi vananemismärke märganud, jõuad veel kella tagasi keerata. Küll aga on alati parem seda kõike pigem eelnevalt vältida. Ära unusta oma naha eest hoolitseda, niisutades ja toites seda igapäevaselt ning eriti tubli oled siis, kui viitsid ka regulaarselt näolihaste harjutusi teha.

Seotud lood:

5. Laup

Soov laubal olevatest kortsukestest botoxi või muude ilusüstide abil vabaneda võib ootamatult hoopis su vastu töötada ja vananemismärgid paistavad veelgi paremini välja. Laubal olevad rasvarakud atrofeeruvad ja tulemusena kaotab su otsaesine oma loomuliku kuju ja muutub väga lamedaks.

Kuidas seda ära hoida? Proovi vältida botoxit, mis pole tegelikult üldse vajalik, kui juba varakult esimeste kortsukestega tegeled, siludes neid spetsiaalsete kreemide ja näomaskide ning harjutuste abil.

4. Kulmud

Kui oled noor, on sul täiuslikult kaarjad kulmud, aga aastatega kipub kulmukaar alla vajuma ning vahe silmade ja kulmude vahel väheneb. See muudab aga inimeste näod karmimaks.

Mida teha? Ära oota, kuni su kulmud on juba alla vajunud, vaid tee juba täna spetsiaalseid harjutusi.

3. Huuled

Naiste huuled on sageli väga kütkestavad ja ülahuule kohal olev kaareke muudab need veelgi kaunimaks. Aastatega muutuvad huuled aga kitsamaks ja nägu kaotab selle väga olulise omaduse.

Kuidas seda vältida? See pole tegelikult väga keeruline. Tee lihtsalt päevas viis minutit huultega spetsiaalseid harjutusi, mis hoiavad sealselt nahka pingul.

2. Käed

Täpselt nagu kaela puhul, ei kata ka su käsi paks rasvkude, mistõttu tekivad neile kortsud kiiremini kui mujale. Nähtavad veresooned võivad tekitada visuaalselt tunde, et su nahk vananeb veel kiireminigi.

Mida teha? Paraku on kella peaaegu täiesti võimatu siinkohal tagasi keerata, aga kätepealse naha vananemist saab ära hoida. Selleks, et sealne nahk oleks nooruslik ja pingul, ei tohi unustada seda niisutada ja toita. Kanna ka kummikindaid, kui teed süüa, koristad või teed muid kodutöid ja eriti tubli oled siis, kui viitsid aeg-ajalt ka seda 10 minutit kestvat harjutust teha.

1. Näokontuurid

Aastatega muutuvad näolihased nõrgemaks ja su nahk lõdvemaks. Selle tulemusena teisenevad su näo alumised kontuurid.

Kuidas käituda? Täpselt nagu su kõhulihased, vajavad ka näolihased treenimist. Kuluta iga päev mõned minutid nendele harjutustele, et hoida oma nägu nooruslikuna.

Allikas: BrightSide

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare