Domineerivat 60ndate ja 70ndate aastate stiili on sobitatud üksikute mõjudega teistest kümnenditest, miksides kokku erinevaid lõikeid ja mustreid.

Kollektsioon on väga värviküllane: leidub erkpunast, tumesinist, halli, happerohelist, sidrunikollast, erkoranži, vaarikaroosat. Materjalidest on kasutatud naturaalset siidi, puuvilla ja linast.

Disainer täiendab kollektsiooni kirjute vööde, täpiliste ja triibuliste kottide ning kangast kaelaehetega.

Kollektsioon on suunatud dünaamilisele, julgele ja iseseisvale naisele, kes on natukene ekstsentriline, jäädes samas alati elegantseks ja sensuaalseks.

Casulli Moemaja kaubamärk on väljakasvanud sellistele firmadele nagu Prada, Gucci, Iceberg ja Mariella Burani allhankeid teostavast firmast Union Ladies. Casulli Moemaja kaubamärgile pani aluse 2000. aastal Michele Casulli.

Brändi disainib noor itaallanna Andrea Francardo, kes omandas moealased teadmised Madriidis ja Milaanos. Ta on töötanud disaini- ja moefirmades üle maailma, lisaks olnud praktikal Moschinos.