Huawei #BePresent pühadekampaania on julge ettevõtmine, mille eesmärk on tõsta klientide teadlikkust ühest laialt levinud probleemist: me ei oska e-seadmeid mõistlikult kasutada ja oleme muutunud neist liialt sõltuvaks. Jõulude ajal peaksid meile kõige olulisemad olema pere ja lähedased. Oma imeliste ja kiirete seadmete juurde saame igal hetkel tagasi pöörduda, ent jõuluaeg on väärt seda, et pööraksime oma tähelepanu täielikult meile olulistele suhetele. Nutitelefonid ja muud mobiilsed seadmed on vaieldamatult muutunud üheks kõige olulisemaks osaks meie igapäevaelust ning Huaweil ei ole plaanis seda muuta. Siiski on jõulud seda väärt, et paneksime telefoni käest ja tajuksime pühademeeleolu täies hiilguses.

Eelmisel aastal tarnis Huawei rohkem kui 100 miljonit nutitelefoni üle kogu maailma. Need seadmed on kindlasti võrratud nii disainilt kui ka tehnoloogiliste arengute poolest ning on raske vastu panna kiusatusele neid mitte kasutada, kasvõi kõigest hetkeks.

#BePresent on huvitav loosung seadmetootja tänavuse kampaania jaoks. Kampaaniat viiakse läbi 26 riigis Kesk- ja Ida-Euroopas ning Põhjamaades.

Kampaania juhtiv element on kaunis reklaamvideo, mille on teinud tuntud Iisareli agentuur Leomek Hatoda. Reklaam demonstreerib väga selgelt, kuidas nutitelefonid meie igapäevaelu domineerivad. Klipi peategelane on väike poiss, kes püüab oma pereliikmete tähelepanu pöörata asjaolule, et jõulud on juba kätte jõudmas. Tema pere aga ei märka seda, olles liialt süvenenud oma nutitelefonidesse. Alles siis, kui sümboolselt lülitatakse sisse kõik jõulutuled, taipavad nad käest panna oma nutitelefonid ning MateBooki. Perekond on lõpuks ometi koos ning nad istuvad ühiselt laua taha jõuluõhtusööki nautima. Video loosung on: „Üks kord aastas pane oma nutitelefon ära ning tee tänavused jõulud eriliseks.“

Oma jõulureklaamidesse on Huawei kaasanud ka tuntud inimesi. Reklaamides löövad kaasa näiteks Müncheni Bayerni Robert Lewandowski ning Tšehhi hokimängija Jaromír Jágr.

#BePresent kampaania on juba täies hoos nii teles, välireklaamides, internetis kui ka sotsiaalmeedia kanalites. Kampaanias löövad kaasa ka mitmed kuulsused ja arvamusliidrid. Pühadehooaja jooksul teeb Huawei ka valitud heategevusasutustele annetusi.

Ilmselt ei oodanud keegi Huaweilt sellist ideed jõulukampaaniaks. See elektroonikatootja asetab rõhku sellele, mis peaks olema meile kõige oluline. Mobiilsed seadmed on küll oluline osa meie igapäevaelust, kuid nad ei tohiks rikkuda meie suhteid kallite inimestega.

Me peaksime siiski alati meeles pidama, et nutitelefonid ja tahvlid võimaldavad meil mugavalt suhelda nende pereliikmete ja sõpradega, kes on meist tuhandete kilomeetrite kaugusel. Nendel hetkedel hindame vast kõige rohkem seda, et meil on võimalik endale soetada Huawei kõrgklassi tooteid.
Huawei tooted ja teenused on saadaval rohkem kui 170 riigis ja neid kasutab kolmandik maailma rahvastikust, mistõttu oli ettevõte 2015. aastal maailmas kolmandal kohal mobiiltelefonide tarnijana. Huaweil on 16 teadus- ja arenduskeskust USAs, Saksamaal, Rootsis, Venemaal, Indias ja Hiinas. Huawei Consumer Business Group on üks Huawei kolmest äriüksusest, mis tegeleb nutitelefonide, arvutite ja tahvlitega, kantavate seadmete, pilveteenuste ja muuga. Huawei ülemaailmne võrgustik on rajatud 20-aastase kogemuse najal telekommunikatsiooni valdkonnas ning see on pühendunud sellele, et tuua tarbijateni kogu maailmas kõige uuemad tehnoloogilised saavutused.

Rohkem infot leiad siit.

Huawei tegevustel saad silma peal hoida nendes sotsiaalmeedia kanalites:
Facebook: facebook.com/HuaweiDevice
Twitter: twitter.com/HuaweiDevice
YouTube: youtube.com/HuaweiDevice
Instagram
Google+

Jaga
Kommentaarid