10 ostlejat toidupoes, kes nii müüjad kui teised kliendid viimse piirini närvi ajavad
1. Vari
Ta on alati seal, kus oled sina. Ükskõik, kas valid jäätist, õunu või pesuosakonnas aluspükse — ta on su kõrval ja paneb korvi täpselt samad asjad mis sina. Loomulikult satute te samasse kassasabasse ja ka teie autod on kõrvuti pargitud.
2. Kärutropp
Ta lihtsalt ei oska käruga toime tulla. Ta ei suuda seda juhtida ning sõidab sellega riiulite ja inimeste otsa, ta jätab selle keset teed ja läheb ise mujale või pargib just selle riiuli ette, kust sinul on vaja oma makaronid kätte saada.
3. Maitsja st varas
Ta proovib enne ostmist kõikvõimalikud tooted ära. Kas viinamarjad on magusad? Ploomid pehmed? Virsikud küpsed? Kas lahtised kommid on sama head kui eile? Lahtised kuivatatud puuviljad õige maitsega? Ta näpib kõik tooted läbi ja sukeldub oma rõveda räpase käega otse kaalukauba keskele. Sa nägid, kuidas ta hetk enne oma pihu sisse aevastas…
4. Otsustusvõimetu
“Palun mulle pool kilo hakkliha. Ei, teate, teeme 300 grammi. Või oodake… ma võtaks ikka terve kilo. Ja veel 200 grammi sinki. Viilutada. Ei, ärge parem viilutage. Või teate, ikka viilutage.” MIKS sa ei või varem ära otsustada???
5. Lapsed
Jajah, sul on lapsed, mul ka, lapsed on nunnud. Aga mitte poes ringi jooksvad, riiulitelt asju maha tõmbavad, jonnivad ja hüsteeriliselt röökivad lapsed. Palun jätke nad koju!
6. Kinkekaardi-, kliendikaardi- või sooduskupongikunn
Tal on käru asju täis, kassapidaja piiksutab need kõik läbi ning alles siis avastab see tüüp, et tal on a) kliendikaart, b) kinkekaart, c) sooduskupong. Mis tuli esitada ENNE asjade kassast läbi laskmist. Aga tema ei loobu, mis sest, et tema taga on 10 inimest järjekorras ning kassapidaja on hullumas. Ta palub kõik asjad uuesti läbi piiksutada ning on endaga ülirahul.
7. Trügija
Sa ootad, järjekorranumber näpus. Ootad 5-10 minutit kannatlikult oma korda. Kui sinu number tablool vilkuma hakkab, lendab sinu ette keegi, kes teatab, et ta magas oma numbri maha ja nüüd on tema kord. Või teine variant: “Mul läheb ainult sekund, las ma võtan oma soodushinnaga kala ära, ega te ei pahanda?”
8. Soodukaekspert
Ta korvis on ainult allahinnatud tooted. Ta teab kõikide asjade hinda peast ning kui kassaaparaat näitab teistsugust hinda kui saalis väljas oli, karjub soodukaekspert vaese kassapidaja peale, süüdistab teda varguses, sõimab lolliks ja mõttetuks, loetleb talle ette kõik selle poe vead ja karjub, kuni teenindaja nutma hakkab. Siis loobib soodukakunn oma odavtooted kotti, haarab bravuurikalt tšeki ja suundub infoletti, et sealsed teenindajad hulluks ajada. Seda viit senti ta poele jätta ei kavatse!
9. Unustaja
Tavaliselt jõuab ta kassasse vahetult enne sind. Ta laob asjad korvist kassalindile ning avastab siis, et üht asja on tal veel vaja. Ta jookseb poe teise otsa ning naaseb sealt viie minuti pärast rahulikult naeratades oma küpsisepakiga ega tee märkamagi, kui närvi ta on ajanud nii sinu, kassapidaja kui need 10 inimest, kes veel järjekorras seisavad.
Klassika Primas — ta ostab korvitäie puu- ja köögivilju ning unustab need kõik kaaluda.
10. Düslektik
Ekspresskassa juures on suur silt: maksimaalselt viis toodet. Tema laob oma kärutäie kaupa letile ja imestab, miks teised, k.a kassapidaja, pahandavad. Poe uksel on suur ja punane kiri: kaardiga maksta ei saa. Ta laob asjad letile ja tõmbab pangakaardi välja. Teenindaja saab muidugi ropult sõimata, kui ta kaarti vastu ei võta.
Loe kindlasti ka: 12 kõige tüütumat inimest, keda sa kaupluses kohata võid
Allikas: iVillage