Küsitlusse kaasatud meestest 86 protsenti tunnistas, et ostab kingi vaid siis, kui neid tõeliselt tarvis on, vahendab Die Welt Ipso Instituudist pärinevat uudist. Naistest suundub kingaostule hädavajadusest lähtudes 70 protsenti.

29 protsenti naistest soetab endale uue kingapaari ka enda premeerimiseks, mitte üksnes praktilistel kaalutlustel. Mehed ei lase end nii kergesti ahvatleda ning sestap ostab vaid 11 protsenti meestest uued jalanõud pelgalt premeerimisvajadusest.

Kokku oli küsitlusse kaasatud 2000 üle 14-aastast isikut.

Huvitaval kombel on kingade soetamise sagedus meeste ja naiste puhul sarnane. Umbes pooled ostavad aasta jooksul vähemalt paari uusi vabaaja- või tänavakingi.

Trendide osas on naistel loomulikult suurem edumaa: praktiliselt pooled naised on huvitatud kingamaailma uuematest moesuundadest, mehi jätavad need enamasti täiesti külmaks.

Muide, küsitlusest selgusid ka sakslaste eelistatuimad jalatsimargid. Mehed nimetasid kõige rohkem selliseid kaubamärke nagu Adidas, Deichmann ja Puma, naised Deichmann, Adidas ja Salamander.