Suurbritannias läbi viidud uuringus tunnistas enamik naisi, et pikad järjekorrad, kitsad proovikabiinid, õigete numbrite puudumine muudavad poodlemise tõeliselt ebamugavaks kogemuseks. Ligi pooled 2000 küsitletust ütlesid, et ka ebaviisakad ja uhked poemüüjad ei aita neil end poes paremini tunda.

“Kui sa oled sellise figuuriga inimene, kellel on raskem hästiistuvaid rõivaid leida, pole riiete ostmine eriti lihtne,” räägivad uuringuga seotud inimesed. “Isegi n-ö ideaalse figuuriga naised on olnud olukorras, kus mitte miski ei sobi kohe kuidagi selga ja koju minnakse tühjade käte ja kerge masendusega.

Uuringus osalenud tunnistavad, et on proovikabiinis isegi nutma puhkenud, sest riietusese, mida loodeti hästi sobivat, rõhutab kõiki neid “vigu”, mida naine tegelikult varjata tahaks. Iga kümnes naine ütles, et tal on piinlik enda rõivanumbrit küsida ja 37% naisi avaldab, et neil on piinlik proovikabiinis lahti riietuda.

Suurim stressiallikas kauplustes on võimetus endale midagi sobivat leida, kolmandik naisi vihkab järjekordades ootamist ja 34% vastanutest ütles, et nende kehakuju ei võimalda neil sageli midagi sobivat selga leida. 42% naisi arvab, et šoppamine oleks lihtsam, kui neil oleks teistsugune keha.

Allikas: Daily Mail