“Komplimendina Eesti kaunitele naistele tahame teha omalt poolt kõik, et naistepäev kujuneks meeldejäävaks,” sõnas Laima turundusjuht Dace Mende. “Sel puhul saadame Lätist teele seitse meie esindajat, kelle ülesanne on lihtne — tagada, et Tallinna naiste päevas oleks piisavalt romantikat. Ja nagu teada, ei ole armumine ainus asi, mis õnnelikuks teeb. Ka šokolaad stimuleerib aju nii, et tekib heaolutunne ning olemine muutub mõnusamaks.”

Laima turundusjuhi sõnul on Tallinnasse saadetud Läti poisid ära õppinud ka mõned spetsiaalsed naistepäevaks sobivad eestikeelsed fraasid.

Lisaks lilledele ning šokolaadile jagatakse homme Tammsaare pargis ka infot Laima käimasoleva kampaania kohta, mille auhindadeks on nädalalõpp Pariisis koos kuulsa kabaree Moulin Rouge´i külastusega, sõiduauto Citroën C1, sülearvuti LG, motoroller Vespa, jalgratas Shwinn ja külmutuskapp Gorenje. Kampaania kestab 12. aprillini ning selles osalemiseks tuleb osta erimärgistusega Laima tooteid.

Magusatootja Laima sai alguse aastal 1870, mil Theodore Rigert asutas Riiga oma esimese kommitehase ning andis sellele nimeks Laima. Ettevõte kogus kiiresti tuntust ja saavutas edu nii Baltimaades kui Venemaal. Tänaseks on Laima Läti tuntuim ja suurim magusatootja ning ühtlasi lätlaste tuntuim kaubamärk.