Laima turundusjuhi sõnul on Tallinnasse saadetud Läti poisid ära õppinud ka mõned spetsiaalsed naistepäevaks sobivad eestikeelsed fraasid.
Lisaks lilledele ning šokolaadile jagatakse homme Tammsaare pargis ka infot Laima käimasoleva kampaania kohta, mille auhindadeks on nädalalõpp Pariisis koos kuulsa kabaree Moulin Rouge´i külastusega, sõiduauto Citroën C1, sülearvuti LG, motoroller Vespa, jalgratas Shwinn ja külmutuskapp Gorenje. Kampaania kestab 12. aprillini ning selles osalemiseks tuleb osta erimärgistusega Laima tooteid.
Magusatootja Laima sai alguse aastal 1870, mil Theodore Rigert asutas Riiga oma esimese kommitehase ning andis sellele nimeks Laima. Ettevõte kogus kiiresti tuntust ja saavutas edu nii Baltimaades kui Venemaal. Tänaseks on Laima Läti tuntuim ja suurim magusatootja ning ühtlasi lätlaste tuntuim kaubamärk.