1. ABC King “Saatust muutev sügistalvine kollektsioon ootab proovima!”

Foto: Tanel Meos

Foto: Tanel Meos

Reklaamkampaania, mis kujutab kingi kui saatuse ja elukutse määrajat. ABC Kinga esindaja ise kommenteerib asja nii: “Näiteks naist, keda muidu peetakse praktikandiks, võidakse vastava välimuse puhul kõnetada hoopis kui finantsdirektorit. Me ei pea tõsiasja, et inimesed hindavad teisi inimesi nende välimuse põhjal, ei ebaeetiliseks, soorolle ega varalist kihistumist rõhutavaks. Oleme selgelt seda meelt, et reklaam on eetiline ja ei rõhuta soorolle ega varalist kihistumist.” (loe pikemalt: ABC Kinga esindaja kõmutekitavast kampaaniast: inimeste hindamine välimuse alusel ei ole ebaeetiline) Selline reklaam aastal 2014? Miks ometi?

2. Pingviini jäätis

Harry Egipti looming kujutab endast videoreklaami, milles me näeme ilusaid heledapäiseid eesti naisi koorejäätist nautimas. Peened prouad ei hoia end tagasi ja lakuvad valget jäätist nii nagu homset ei olekski. Seksistlik? Meie meelest küll.

3. Membershop “Teen seda kus iganes”


Foto: Erakogu

Tualetipotil istuv naisterahvas, kes väidetavalt teeb asju kus iganes, mõjub võrdlemisi tobedalt. Meelde tuleb augustikuise Cosmopolitani test, mille esimest lauset “Et stressi maandada, sa reeglina…” sai lõpetada valikuvariandiga ”… šoppad netipoodides, samaaegselt masturbeerides.”

4. Isover “Kõige kuumem!”

Foto: Peeter Lilleväli

Kohtla-Järve kesklinnas aastal 2007 ilutsenud napis riietuses tolleaegne rahvastikuministri nõunik Olga Iõk mõjub kuuma asemel pigem kahemõtteliselt. Hea maitse piir? Ilmselgelt ületatud.

5. Hankook Rehvid “Hoia pilk teel!”


Foto: ETA

Kindlasti äratab kaunis tissipaar rohkem tähelepanu, kui seda teeksid musta värvi ja igavad rehvid. Küll aga tekib pähe küsimus sellise alastuse vajalikkusest. Mees, ära vahi neid teepervel olevaid rindu ja hoia pilk teel? Pole just väga loogiline.

6. Res Publica “Euroliit teeb seksikaks!”

Foto: Tõnu Talivee

Kui mõistuspärane veenmine ja poliitilised uskumused enam ei aita, siis võib ju ka seksikusega rahvast hääletama kutsuda. Selle kasuks otsustas ka Res Publica 2003. aastal. Rohkem seksikaid mehi!

7. Keit Pentus ja Reformierakond “Värise, Savisaar!”

Jätkame poliitikalainetel. Überseksikas punases latekskostüümis tulest tiibade ja sarvedega miisu Keit Pentus kutsub Savisaart üles värisema. Mida auväärt härra Savisaar täpsemalt kartma peaks? Harki või seksikaid sukksaapaid? Kahjuks täiesti arusaamatu.

8. Y2K “Õu kutt, karga peale”


Foto: AVE Eesti karskusliit

Mitu kärbest ühe hoobiga — seksikas pikajalgne naine, alkoholipudel ja provokatiivne tekst.

9. Saku Sinebrychoff

Kes oleks arvanud, et pelgalt soomlaste suure lemmiku longeroga naisi võrgutada saab? Tundub, et sadamast saabuvate Põhjamaa poegade jaoks on asi ikka väga lihtsaks tehtud. Osta eestlannale üks Sinebrychoff ja ta on võlutud!

10. Tele2 “Mehed maksavad”

Video, mis kujutab naisi kui šopinguhullusid bimbosid, kellel rahast ja selle väärtusest absoluutselt aimu ei ole. Vahet ei ole, mehed maksavad! Loomulikult saab sellist reklaami võtta kui huumorit, millega meist igaüks end kindlasti ei samasta, kuid kas selline valik on just parim? See jääb juba tarbija otsustada.

11. Flashime Randpere linnapeaks!

Linnavalitsuse ees suurt ihuvälgutamist lubav aktsioon, mis pea terve Eesti kihama pani. Tegelikult oli tegemist aga poliitilise aktsiooniga, mis Randperet linnapeaks flash'ida üritas.

12. "TTÜst leiad endale normaalse mehe!"

Lõpuks ometi otsustas ülikool oma tõelist palet näidata. Ilmselt on see siis asutus, kust ka ilusad (ajudeta) naised endale lõpuks targa ja eduka mehe leiavad. Halleluuja!

Hea lugeja, kas sinul meenub veel mõni taoline reklaam?