Kui inimene viidaks bussi kinniseotud silmadega, siis sideme langedes, arvaks inimene, et ta viibib ülimalt luksuslikus miniatuurses eralennukis. Kõik masinas viitab sellele- ülimugavad ja piisavalt laiad istmed, suured LCD ekraanid, sisseehitatud Playstation 4. Rääkimata wifist, minibaarist, külmkapist ja tippklassi stereost, mis võiks täita väiksema ööklubi muusikavajadused.

Kogu sisustus on juhitav nutiseadetega ja loomulikult ei puudu autos ka seif, mis väärtesemed silma alt eemal hoiab. Juhti ja salongi eraldab LCD teler, mis on küll alla lastav, kuid miks seda alla lasta, kui juhiga on võimalik suhelda ka läbi intercomi. Ehk nagu öeldud, on sisutus nagu eralennukis, kuid luksuslikum. Ainuke ja olulisim vahe lennukiga, on wc puudumine. Ah jaa, teine pisiasi on ka - see ei lenda.

Klassen, mis tutvustas enda valikut Genfi autonäitusel, müüs eelmisel aastal 110 masinat, mille kesmiseks hinnaks kujunes 340000 eurot. Kõik 110 said ka müüdud. Kahjuks Eesti turule sel aastal ühtegi nende bussi ei tulnud. Kuid alati on järgmine aasta. Seni tuleb lennukiga lennata.