Naiste välimusega on aastakümneid müüdud nii autosid kui ka jäätist ja see on naisõiguslastelt palju kriitikat pälvinud. Nüüd teatab aga üks firma häbenemata, et nemad eelistavad oma mahla-, kohvi- ja söögikohas noori kena välimusega mehi.

Taani kett Joe & The Juice tegutseb juba edukalt mitmes mitmes riigis. Firma asutas 2002. aastal Kaspar Basse, kes juhib seda praegugi ja kelle käsivarrele on mõistagi tätoveeritud „the Juice”. Baariketti saatis kiire edu ja peagi laienes see Suurbritanniasse, Norrasse, Rootis, USAsse ja Islandile.

Mõni aasta tagasi leiti Rootsist suurinvestor ja nüüd on ettevõttel üle maailma 162 baari.
Firma brändi- ja teabejuht Kaspar Garnell ütles ajalehele Taloussanomat, et 2020. aastaks on neil 750 baari üle maailma.

Baariketi kontaktisik ei häbene, et nende asutusi eristab teistest väike flirt. Kogu keti võlu olevat koduses soojas ja vabas õhkkonnas.

Sisseastuja saab kohe aru, et teda võtab vastu trendikas valjult mängiv muusika. Seejärel märkab klient, et leti taga teenindavad ainult noored hästi riides kenad mehed, kes sageli muusikat järele vilistavad või laulavad.

Baaridesse otsitakse tööle hea suhtlusoskusega mehi, kes ei karda n-ö nähtaval olemist. Soomes üldiselt teenindaja ja klient vabalt ei vestle omavahel, seega on see uus nähtus.

Nagu arvata võib, on peamisteks klientideks peamiselt alla 30aastased naised ning süütut flirti, mis annab kliendile heaolutunde ja ehk lisab enesekindlust, peetakse heaks tooniks.

Kett ei keeldu naisi tööle võtmast, aga naine leti taga on pigem erand, möönab firma esindaja. Kogu ketis on iga 15. töötaja naine, välja arvatud Island, kus mehi ja naisi on ühepalju, sest seal võeti nii omaks.

Nii mõnigi on küsinud, kas niisugune tegevus on õiglane, ja osutanud, et kui näiteks kett kuulutaks, et palkab ainult noori kauneid naisi, oleks ammu naisõiguslased turja karanud, et miks kõik naised tööd ei saa.