Tegelikult ma teemat väga palju rohkem ei lugenudki, sest sinna lingiti erinevaid Instagrami kasutajate profiile, kes kommenteerijate arvates koledad olid. Või siis n-ö Instabeibed. Maitsed on erinevad, ma ei hakanud neid linke isegi uudishimust klikkima. Küll aga jäi mulle silma üks teine link, mis omakorda viis mind edasi sellisele lehele nagu Tag The Sponsor. Ja ma ei suutnud uskuda, MIDA ma lugesin! Selleks, et Instagramis “beibe elu” elada, on naistel väidetavalt sponsorid, kes teatud teenuste eest neile sellist eluviisi lubavad.

Ses mõttes, et ma ei ole kuu pealt kukkunud ja mulle ei tule üllatusena, et teatud naistel ON sponsorid, aga seda, et keegi kallite kottide, kellade, kingade, kleitide nimel on nõus endast saatma “very nasty videos, perhaps of you farting” ja siis sponsoriga kuhu iganes “meeldivalt aega viitma sõitma” tuli mulle küll külma dušina.

Luksuslikud reisid, kallid kingitused — kõlab kadedaks ajavalt küll, aga ilmselt täpselt nii kauaks, kuni selgub, et selleks, et seda luksuslikku Instabeibe elu nautida, tuleb lisaks mõnele rikkale šeigile ka rahuldada kaamelit. “Kuldne vihm” oli lausa süütu soov võrreldes paljude teiste soovidega, mida sponsorid beibedelt vastutasuks soovisid. Ma skrollisin seda lehte ja mulle tuli neid kirjavahetusi lugedes kananahk peale. Miks naised ometi nii madalale laskuvad?

Uskuge mind, ma tahaks ka endale PALJU ilusaid asju, aga mitte kunagi ei suudaks ma raha nimel langeda sellisele tasemele. Kas see sponsoreeritud elu on tõesti päriselt?

Okei, ma jätan endast ilmselt nagu maalt ja hobusega mulje, kes pole midagi kuulnud prostitutsioonist, aga tegelikult oleme me sõbrannadega samuti mõningaid Instagrami kontosid vaadanud ja mõelnud, et no sellise elustiili juures peab tegu olema ikka callgirl‘iga, sest ei saa olla loogiline, et keegi iga nädal kusagil maailma eri paikades reisib (või noh saab, aga…), igal nädalal uue kella/koti/auto roolis poseerib ning kommenteerijad 90% ajast “kuumad” välismaa mehed on. Kuid no minge lugege neid vestlusi. See on prostitutsiooni eri tase kohe. Kui see mingi nõme labane väljamõeldis pole.

Minu jahmatus (mõnes mõttes mitte üllatuslik) oli suur, kui sealt lehelt ka Eesti päritolu disaineri leidsin. Ühtepidi on sotsiaalmeedia ajastul elada ikka õudne. Kõik riputatakse internetiavarustesse üles kommenteerimiseks, keegi ei kontrolli, kas see on tõsi või mitte, nii ka siin, keegi leiab lihtsalt su Instagrami konto järgi, et “ah, raudselt oled sa ka sponsoreeritud beibe”, täägib su pildi vastava hastag‘iga ära ja voila, järgmisel hetkel arutlevad minusugused kanad selle üle. Aga võib-olla mõned n-ö beibed ongi ise edukad ja rikkad, saavadki endale lubada reisimist Monaco ja Dubai vahet, osta iga nädal uue 10 000 eurot maksva kella või vähemalt sama palju maksva käekoti? Või lihtsalt elavad libaelu. Noh, et käisid poes, tegid kalli kotiga pilti, kirjutasid alla “my new purse” ja andsid siis koti kenasti müüjale tagasi, vabandades naeratades, et saatsid mehele pildi, aga mehele ikka ei meeldinud.

Teisalt on aga elukass, kui keegi su eluvale nii labaselt paljastab. Et pole sa ühti edukas ja rikas, vaid lihtsalt sponsorette, kes mõnele naftašeigile nädalavahetuseti oma “very nasty videos of farting” saadab.

Prrrr. Mulle tuli kananahk jälle peale.

Eveliis Kund-Zujev on Norras elav eestlannast blogija, kes lubab oma mõtteid ka Naistekal jagada. Ootame ka lugejate kommentaare — mida sina arvad Instabeibede elust?

Eveliisi blogi leiad SIIT!