Kriss Soonik: edu tuleb kire ja armastusega
La Perla, Dolce&Gabbana - need on vaid paar eestlastele tuntumat maailmabrändi, mille pesu kuulus Vogue paari päeva eest valentinipäevasteks võrgutusteks soovitas. Kuid nende kõrval märgiti ära ka kaunis oranž body, mille allikaks: kriss-soonik.com
Ambitsioonikus ja anne on teinud Krissi (28) tuntuks üle maailma. Tema loomingut on tunnustatud nii Elle`i kui Vogue`i lehekülgedel. Mis on Kriss edu saladus?
Julgelt unistada on esimene eeldus edukaks saamise teel. Kriss ei ole iseloomult sellist tüüpi, kes kuskile kiirustaks või tunneks muret võimalike luhtumiste pärast, mis veel juhtuda pole jõudnud. "Leian ikka, et kui ise midagi teha, on kõik positiivsed asjad veel positiivsemad ja negatiivsed negatiivsemad. Lihtsalt tuleb vaadata suuremat tervikut ja mitte ühes hetkes elada."
Eestis leiab Kriss Sooniku seksikat loomingut uuest pesupoest "Ulakas Kaunitar."