NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Anonüümne kommentaar
12.02.2018 13:27
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "miisu" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
12.02.2018 13:30
Ooota nüüd, kas ma tõesti saan aru, et nüüd ei sobiks ka see variant? Alles siin eelmine ja üle-eelmine aasta ju lapsevanemad kurtsid kõik, et niigi suure õppekoormuse all peavad lapsed veel kodus kodutöid tegema (mis peaks kõik kuuluma kooliaja hulka nagu töötajatel tööaeg on töökohas). Otsustage siis juba ära, kas üldse teile kunagi midagi istub ka? Tüüpiline eestlaslik värk.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    12.02.2018 14:12
    Ministripalgaga poleks ju raske lastele guvernantka palgata.
    12.02.2018 14:52
    Miks peab lapsega koos kodutöid tegema? Kodused ülesanded ikka nagu lapse rida?
    13.02.2018 09:49
    Alati on neid kes pooldvad kodutööte kaotamist ja
    neid kes seda ei poolda.
    Alati mõned kurdavad, et õppida on liiga palju ja mõnel
    teisel on koolis igav sest õppida midagi polegi.
    Valige sellised poliitikud kes seda fakti teavad ja
    oskavad arvestada.
    Maha sellised poliitikud kes ainult ühe suuna arvamust
    kuulavad ja püüavad eda kõigile võrdelt kaela määrida!
    Kodutööd pole kunagi eriti kohustuslikud olnud.
    Kes ei teinud, sai kahe või/ja märkuse ja korras
12.02.2018 13:35
Lastelt vastutuse äravõtmine ja õppekavade edasine primitiviseerimine on asja üks pool.
Teine pool on see, et lastele pannakse peale hoopis suurem stress - sisuliselt kohustus omandada kõik aja peale, tunni ajal, lärmi ja segamise õhkkonnas. Paljudele see ei sobi ja neil on vaja aega asjaga rahulikult tegelemiseks. Individuaalne töö jääb sellisel juhul üldse ära, mõtlemine asendub sisuliselt drilliga.
Kõige jõhkram variant oleks, et õpetaja teeb ülesande üks kord ette ja siis tehakse kohe sama asja peale tunnikontroll.
12.02.2018 13:41
Vaatad Eestit ja sügad kukalt. Kas seda riiki juhivad tõega idioodid? Iga jumala otsus, mis valitsuse tasemel vastu võetakse on karja imbetsillide genereeritud idiootsus!

Lapsed ei saa kuni 6. klassini hindeid, et neis mitte stressi tekitada
Lapsed ei pea enam kodus õppima, ent neid mitte koormata

Kool kui selline kaotab mõtte, sest lastel pole enam mitte mingit motsivatsiooni kuhugi püüelda, sest neilt ei nõuta sisuliselt midagi muud kui aega ajalt koolis kohal käia... Kas see peaks meie koolide taset tõstma?

Ehkki see ,et esimesel kolmel aastal , algklassides hindeid mitte panna- sellega saab nõustuda, sest 7 aastase stressi ja hirmu ei ole kellegile vaja... ent kõik sellest edasi on selge lausrumalus!
12.02.2018 13:41
Ei nõustu sest kas te täiskasvanuna tahaksite kodus tööasju ajadapeale6-8h rassimist. Ma arvan,et ei. Lapsed vajavad aega ka perega olla ning huviringe mis linnades saada,maal on talutööd jne..
12.02.2018 13:48
Mis kodutööd, ja üldse miks koolis õppida. Uus käsitlus on ju et "kõik saavad viied". Ja ka olümpial ei ole vaja pingutada. Ikka oleme rõõmsad. Edu ja eluks vajalik tulevad iseenesest. Taevamanna. Piimajõed ja pudrumäed ...
12.02.2018 13:58
Väike kodutöö peab ikka olema! See oleks ikka eriti normaalne ja oodatud tegevus, mis vaba aega aitab sisustada. Aga muidugi, kui on ikka vaja joosta ujumitrennist, viiuliproovi jne. siis ei teagi? Võib oola tõesti hakkab aega nappima. Kuid mis tuleks sel juhul võtta ja mida jätta?
Tuletaksin meelde, et kui kaheksakümnendate lõpus, või kuskil seal lähedal, mõni pedagoog Ameerikasse juhtus, või õpilane, siis esimese asjana pandi tähele lääne kooliõppes valitsevat mingit pinnapealsust. Räägiti uskumatuna tunduvast teadmiste puudusest mõnel alal ja kiideti (veel) oma süsteemi mis "igal juhul oli maailmatasemel ja meie õpilaste teadmised ületasid nende oma tunduvalt".
Nüüd oli kuulda arvamust Kadriorustki juba, et "osa õpitavat pole meile lihtsalt enam vajalik" või et koduõpet peetakse nüüdsest liigseks.....Selline mõte tuleb, et kui n.ajal üritati läbi õppe ehk ka vaikselt õpilasest "nõukogude inimest" voolida, siis nüüd midagi ka, aga lääne tarbeks?
Tahaks kohe väga teada, et milline siis oli viimaste lõpuaastate nõukogude kooliõppe tase ja milliseiks tahetakse muutuda nüüd. (jätaks siinkohal veneaegse ühiskonnaõpetuse välja ja muu sarnase ning vaataks üldisemalt)
12.02.2018 14:17
mis asi on haridus?

paljud teist töötavad kohtadel, mis te koolis õppisid?

õppige õppige, siis saate töökoha soome koristajaks, aga vähemalt olete kõrgharitud :)
12.02.2018 14:56
Jajah ärge koormake lapsi koduste õppimistega, las parem zombistuvad see aeg arvutites ja nutitelefonides, või arvate et nad õppimise asemel lähevad välja sportima või midagi muud kasulikku tegema. Kahtlen.
12.02.2018 14:59
Väga sobiks, et ei oleks kodutöid! Praegu me ainult õpime! Igas aines ja iga päev on õppida ja mitte lõpetada- 3 klass. Trennist tuleb , on nii väsinud, et ei jõua. Mingit mõnu ei ole, stress on juba lapsel peal, sest nädalavahetustel on mingid projektid või kohustulik lektüür! Koguaeg on mingid tööd ja järeltööd!
See ei ole mingi lapsepõlv, istud ainult laua taga!
Ma ei kujuta ette, mis lapse närvikavast saab nt 2-3 aasta pärast!
12.02.2018 15:09
Ettepanek on kaalumist väärt vähemalt kolmel põhjusel.
1. Teadaolevalt ei võta enamus lapsevanemaid tööd koju kaasa, sestap peaks ka lapsel see võimalus olema.
2. Lapsi peaksid ikka kasvatama tema vanemad aga mitte tänav. Ja mitte himustama-võtma endale kooli abiõpetaja põhikohta.
3. Ehk jõutakse lõpuks ka meie koolides õpikute-õppevahendite kappide hankimise ja paigaldamiseni.

Probleemid aga jäävad, sest füüsise, loovuse ja käelise tegevuse arendamine ilma kodu toetuseta on pea võimatu
12.02.2018 16:13
Kannatagem veel õige natukene-natukene! Lähevad mõned aastakesed, siis pannakse sündimisel kiip õigesse kohta (robot paneb!) ja kohe üldse ei pea enam midagi kunagi õppima. (PS! ka täiskasvanutel on praegu nn. elukestev õpe tööle veel lisaks - on küll töö praegu kodus kaasas - ka tema pääseb!) Ja ka tegema ei pea varsti mitte-midagi: robot sünnitab ja pissitab, robot toidab, robot äiutab magama, robot teeb kõik tööd ära. Mul pole isegi nutikat vaja lehitseda, lugeda, mõelda. Aga üldiselt - peale mind tulgu või veeuputus!
14.02.2018 22:39
Muidu kogu jutuga nõus, aga pole nõus selle lausega - hinded peaksid kõige tähtsamad olema. Ma olen nõus, et laps peaks õppima, seda ka kodus ja tal peaks mingi vastutus olema. Aga see, kui ta mõnikord viite ei saa, pole küll mingi asi, mille pärast lärmi lüüa.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega