Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
12.12.2017 20:06
NO99 juht Tiit Ojasoo tümitas jalgadega oma naisalluvat ja eputas sel suvel presidendi Roosiaias nagu õige mees muiste
12.12.2017 20:21
..pakosta jaoks on oluline..et keegi vale pilguga ei vaataks..ja midagi ei ütleks..mida keegi võib solvavalt tõlgendada...
12.12.2017 20:40
Ja mina tean rääkida, et tapamajas seotakse siga jalgupidi keti külge ja siis lüüakse süütule loomale julmalt nuga kõrri ja veri voolab.
Rääkige veel neid lugusid, siis saame kõik paremaks ja elu läheb paremaks ja varsti ei tehta kellelegi liiga
12.12.2017 20:58
praegu käib tittede "meeste" kisa õhtulehes. et miks ikka naistele on varjupaigad. meestele mitte . et mehed ka ootavad . et saaks minna kas siis emme põlle alla või meeste varjupaika. samas mina jälle vanaemana arvan. et kui teha juba meeste-varjupaikasid. kas siis ei võiks teha meie äpudele ka lasteaiad ? nende emmed tooks oma täisealised mehepojad hommikul lasteaeda ja siis õhtul tulevad neile järele ja viivad koju ? ema koju siis !
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    12.12.2017 22:10
    Mida sa kaagutad vanamutt, hoia oma mulk kinni, mis sinusse ei puutu. Tüüpiline ahistajast mutt.
    On mõni vanaisa siin kunagi vingunud naiste varjupaikade üle? ei meenu küll.
    14.12.2017 10:17
    mehed, tuletan meelde, et naiste tugikeskusi hakaksid naised ise tegema. kui teil on vaja sama, siis hakake tegutsema!
    ja palun lõpetage jutt sellest, et vaime vägivald on hullem ja et selle käes kannatavad ainult mehed. ja et need naised, kes peksa saavad, kannatavad ainult füüsilist vägivalda. kõik füüsilise vägivalla juhtumid algavad räige vaime vägivallaga ja see vaimne vägivald ja psühhoterror kestab kogu peksuaja, see ei kao kuhugi. kas te selles tekstist lugesite kuskilt välja, et vaimselt, emotsionaalselt on neis peredes, kus naine peksa saab aastaid, kõik korras?
    06.01.2018 18:27
    Naised on ju riigi raha ära kulutanud, miljon keskust juba on. Homodele ja narkaritele veel jagub ehk.
12.12.2017 21:14
Paljy nendes lygydes tôde on? Suurem osa nendest naistevarjupaigamimmude luulud
12.12.2017 21:16
1312
Kommentaar eemaldatud
    12.12.2017 21:36
    Ah, nii vaimukas, nii vaimukas... MIllegipärast on paljudel eesti meestel komme pilduda mingeid täiesti küündimatuid, täiesti ogaraid ja labaseid "nalju"... lihtsalt väljutada sõnu ilma igasuguse mõtteta...
    12.12.2017 22:17
    aga paljud eesti naised võtavad roosa i-phone eest suhu küll.
12.12.2017 21:34
Jah, öeldakse, et kümnest vägivallatsejast üheksa on mehed ja üks on naine.

Eestlased on ikka tõsiselt veider rahvas. Kas meil on mehed eriti vägivaldsed või siis naised pole vägivaldsed. Millest küll tuleb selline jõhkralt suur erinevus? Mujal maailmas näitavad uuringud, et lähisuhte füüsiline vägivald jaguneb 50/50.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    13.12.2017 11:49
    Vastutasuks ootan siis nüüd linki rahvusvahelise statistikaga mis näitab, et "kümnest vägivallatsejast üheksa on mehed"
    14.12.2017 10:30
    aitäh viidatud veebilehe eest. niipea kui mahti saan, uurin, millist vägivalda seal kirjasolevates uuringutes on vaadeldud. osa artiklitest räägib põselaksudest ja omavahelistes vaidlustes ärritumistest, ning kohtingutel tekkivates tülidest (löömisest). mitte et ma tahaksin öelda, et see, et nii pisisd kui tüdrukud võrdselt neid asju teevad, oleks tore. aga ma püüan leida mõne uuringu, kus on vaadeldud pikaagset füüsilist vägivalda. väga huvitav igatahes.
    14.12.2017 10:44
    https://www.politsei.ee/dotAsset/286436...
    statistikat eesti kohta 2012 aastal;
    eksootilistes kohtades tehtud uuringud ei ole väga relevantsed euroopas;
    USA puhul mängib ka relvade kättesaadavus oma osa (vt viidatud uuringu märkust selle kohta, et surmaga lõppenud juhtumites on naiste süütegusid rohkem, kokkuvõttes aga 90/10 vahekord toimib reaalselt)
12.12.2017 21:34
Ma usun, et Leilil ei ole nendest haigetest kommentaaridest sooja ega külma. Väärastunud inimesed on tema igapäevase töö osa ja ta näeb kurjust rohkem, kui me ette oskame kujutada. Haledad netikommentaatorid on marginaalne selle kõrval.
12.12.2017 22:00
Aga miks ta siis valis sellise mehe?
12.12.2017 22:05
Minge per.se oma naiste jutuga. Kriminaalseadus on kõigile, mitte eraldi naistele ja meestele. Üks räägib, et sugusid pole olemas, teine teeb eraldi sugudele seaduseid ainult ühe poole kasuks. Minge kõik p-sse! Vastik ja silmakirjalik.
12.12.2017 22:15
Olen nõus, et naistel on raske, aga lastel on veel raskem. Naistel on teoreetiline võimalus muutusteks, lastel puudub see üldse. Nõuka ajal peeti seda pigem normaalsuseks. Kogu see asi jääbki sinu sisse ja kipub su edasist elu tugevasti mõjutama.
12.12.2017 22:43
Kui lugeda siit kommentaare, siis võib arvata küll, et see suhe on üks kümnele. Kui te mehed ei suuda verbaalselt end adekvaatsel moel väljendada ning ägestute jutu peale, kus räägitakse TEISTE sooritatud vägivallaaktidest võttes neid isiklikult, siis pole keeruline järeldada, mis moodi te käituks sel juhul, kui seis olekski silmast-silma üks ühele naisega.
Miks te end puudutatuna tunnete, kui te ise õiged mehed olete ? Või pole siiski ?
    13.12.2017 09:04
    aga kui saaks teada kui palju aastas tänu naistele saavad mehed "köievähi"
    kindlast see lapsele ei mõju ?????
    ise tean juhtumit kus 11aastane poiss !!!! astusid vahele ja lõpetasid selle kakluse, kusjuures polnud need vanemad kumbki puhtad kui prillikivid ( ühele meeldis viin teisele naised)
    kui lähed oma elus kaasat valima neile siis neile kellele meeldib mesijutt ei muuda miski, satuvad ikka ja jälle nende meeste otsa kes türaniseerivad kodus.
    14.12.2017 05:37
    To kats...koduvägivald, lähisuhtevägivald ongi väga õrnad ja tundlikud teemad, olen 100 % nõus. Samas mõistan ka neid siin ringkaitsele asunud mehi. Nemad ongi ilmselt puhtad ja ei ole naise või laste vastu kätt tõstnud. Kes tõstavad, need sellest üldjuhul vist ei kipu avalikult ja kasvõi anonüümselt rääkima. Ettevaatlik peab olema nii meeste süüdimõistmisega kui kindlasti ka ohvrite (kelleks Eestis füüsilise vägivalla puhul on pigem naised ja lapsed) aitamisega, aga mõlemasse tuleb täie tõsidusega suhtuda. Ehk süüdi tuleb mõista tegude põhjal ja konkreetsete tõendite alusel. Ja süüdi on kindlasti ka need naised, kes füüsilist vägivalda kasutavad ja ka nende arv tundub kahjuks ühiskonnas kasvavat, kasvab ka alkoholi kuritarvitajate naiste arv.
    to timur- kõik ilusaid sõnu rääkivad mehed pole petised ja türannid ja kahjuks ei ole inimestel selgeltnägemise võimet, et näha ette, milliseks inimene võib muutuda suhte jooksul. On märke, mis kindlasti alguses sellele ohule viitavad, aga neid pole alati.
    22.12.2017 14:15
    Ringkaitse peaks olema siseringi hoidmise kohta käiv sõna. Siin meeste puhul on teemaks väljajäämine. Kaitse tagamise alt välja jäämine. Ja nagu eespool oli õige märkus, siis seadus on kõigile. Vägivallakuritegu soo järgi kriminaliseerimise mekk on meedias ja ohvrikäsitlusel nii tugev, et no ei neela alla. Loomulikult on ka manipuleerimist ja libaohvreid mõlema soo puhul. Nagu paraku reaalseidki.
12.12.2017 23:22
mees ja naine on erinevad.
Kui naine vägistab meest, siis on see pigem naljakas, korduvalt on mingid eided mind tirima hakanud ja lükkama ja muud kahtlased värgid. Järgmine kord peaks kohe avalduse menti tegema...
    22.12.2017 21:02
    Ahistamisel ja v2gistamisel on suur vahe. Ma ausalt ei 6igusta neid naisi, kes sind ahistasid, aga v2gistamise tagaj2rg naise jaoks on tavaliselt rasked tervisekahjustused (murtud luud, v2ljalo'o'dud hambad, sinikad, rebendid ja verejooksud). Eeldatqavasti sinul j2id peale v2gistamiskatset k6ik hambad alles? Ehk t6esti peaksid sa "eitede" sobimatu k2itumise kohta avalduse tegema, aga palun 2ra v6rdle selliseid asju v2gistamisega.
    Fakt on see, et keskmine mees on keskmisest naisest fyysiliselt tugevam ja suudab ennast rynnaku puhul paremini kaitsta kui naine. Aga kindlasti peaks julgustama neid mehi, kes p2riselt naise fyysilise v2givalla all kannatavad, seda ka avalikustama. Meestevastase fyysilise v2givalla teema on siiani absoluutselt mahavaikitud.
12.12.2017 23:42
100% meestest on tulnud naistest
90% meestest on üles kasvatanud need samad naised.
Miks te siis kasvatate oma poegadest vägistajad?
    13.12.2017 06:54
    küsitud!
    13.12.2017 08:37
    Pojad siiski võtavad eeskuju oma isast. Emadega üles kasvanud pojad on pigem softid nohikud, mitte türannid.
    Või tahad sa väita, et isad ei osale oma laste kasvatamisel ? 90% on üpris julm pakkumine... Või tegelt ... Vägivaldseid on vast 10% meestest, need, keda ainult isa kasvatanud on. Oled nõus ?
    Ma näiteks väidan seda, et kui tänapäeva noored mehed loevad siit meeste kommentaare, siis võib neile küll mulje jääda, et füüsiline vägivald on teiste täiskasvanud meeste poolt aktsepteeritud ja õigustatud käitumisviis. Noored on ühiskonna arvamusele hästi vastuvõtlikud ning kujundavad oma käitumist ja suhtumist vägagi selle järgi. Tahetakse ju tegijad olla.
    Artiklid ise võivad ju olla kokkukirjutatud ja välja mõeldud, et suunata ning mõjutada inimeste mõtlemist , aga kommentaarid on toimetamata reaalsete inimeste poolt elust enesest. Need peaks peegeldama tegelikku ja reaalset elu.
13.12.2017 05:13
Miks siia tuua näitena loomi. Siga, lammas jne loom ongi ainult selleks AINULT, et temast karbonaad, kotlett, kasukas teha. Aga kuidas on ahistatud meestega. Mind ahistasid oma 5-6 naist. Enne kui ühe sain ühte ise ahistatud ja lõpuks altari ette. Nüüd juba üle 35 aasta ahistame teineteist.
13.12.2017 07:20
ja see on kõik naistest alguse saanud kes peksavad oma last
13.12.2017 08:41
Tubli naine, et sellist tööd teeb, mina ei suudaks, mul poleks kannatust. Kui kasvõi üks sats lapsi vägivalla vabas keskkonnas elama saab, siis on ju hästi läinud.
14.12.2017 10:46
usukumatu, et mehed siin süüdistavad naisi, kes lapsed üles kasvatavad. esiteks, kas tõesti häbi ei ole midagi nii rumalat öelda? ja teiseks, miks te, mehed, oma lapsi ei kasvata???? äkki poiss lähebki agressiivseks sellepärast, et ta tunneb puudust oma isast? kurbusest kasvab poistel tihti välja agressiivsus.
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega