Nimelt intelligentsed inimesed soovivad töötada süvenenult ja teha asju õiges järjekorras, aga kui igal pool midagi piiksub, vibreerib ja heliseb, satub intelligentne inimene segadusse ega tea enam, mida mis järjekorras tegema peaks.

Uuringus osales 10000 inimest 17 esinevast riigist. Peaaegu pool vastanutest tunnistasid, et neil on kontoris keskendumisega raskusi.

Uuringus selgus, et keskmisel kontoritöötajal on arvutis lahti kaheksa akent, oma e-posti kontrollitakse kord kahe minuti jooksul ja oma nutitelefoni vaadatakse üks kord iga kolme minuti tagant — see teeb kokku 200 korda päevas!

Uuringu üks juhte psühhiaater Ned Hallowell selgitab, et intelligentsematel inimestel on nutiajastul keerulisem keskenduda sellepärast, et nad on harjunud tegelema probleemidega kohe, kui need tekivad. Kui nad seda ei tee, tunnevad nad end ebaadekvaatsena ja satuvad segadusse, nii et nende töö kannatab. Sellepärast juhtub tihti, et just töötajad, kes on palgatud nende kõrge intelligentsi tõttu, ei saa hakkama ja nende tööandja pettub neis.

Viimaste aastate jooksul tehtud uuringutest võib järeldada, et mida nutikam meie elu on, seda raskem on tööl keskenduda. Ja asi läheb ainult hullemaks!

Allikas: Daily Mail