“Karjääritõusu saamine on iga inimese jaoks suur tunnustus, mis selgelt kiidab töötajat hästi tehtud töö eest. Eelkõige peab olema tubli ja hakkaja — siis on kõik võimalik,” räägib Kadri ja alustab juhistega, mida teha, et garanteerida endale karjääritõus:

1. Paista silma heade tulemustega. Üks kõige olulisem põhimõte, mille järgi valitakse, kellele pakkuda ametikõrgendust, ongi väljapaistvalt head töötulemused. Tulevase tiimi- või valdkonnajuhi töötulemused peavad kindlasti olema teistele eeskujuks. Vastupidine asi ei toimiks.

2. Ole aktiivne ja tee rohkem kui Sult oodatud. Näiteks paku end välja asendamaks oma juhti puhkuste ja muude äraolekute aegadel. Ole aktiivne, mõtle koosolekutel kaasa ja ole uute kolleegide suhtes abivalmis.

3. Meeldiv suhtlusstiil. Kuna meie tööks kõnekeskuses on suhtlemine, siis on kindlasti väga oluline ka suhtlusstiil — nii töökaaslastega kui ka klientidega. Väga hea tiimijuht on meie arvates olulisuse järjekorras nutikas, hea suhtleja ja avatud.

4. Ole kohusetundlik. Tunnustame üldiselt sellist isikuomadust nagu kohusetundlikkus. Kuna pakume teenust klientide mängureeglite järgi, näiteks töö sisu ja ka töö ajad on üsna kindlalt paigas, siis olulisel kohal on kohusetundlikkus — erinevate protseduuride ja reeglite järgmine igapäevatöös.

5. Kogu rahulikult kogemusi, sest tavaliselt võtab karjääritõusu saamine aega 1-2 aastat. Staaž mängib rolli, sest me ei saa võtta tiimijuhti ilma eelneva meie teeninduse kogemuseta. Kõige kiiremini on meil teenindajast tiimijuhiks tõustud seitsme kuuga. Tavaliselt võtab karjääritõusu saamine aega keskeltläbi 1-2 aastat.

6. Anna oma juhile märku, et Sa oled karjääritõusust huvitatud. Tavaliselt käib vabale töökohale uue tiimijuhi valimine nii, et ettevõtte sees kuulutatakse välja vaba töökoht ning tiimijuhid ja osakonna juhid avaldavad oma arvamust ja pakuvad oma võimalikke kandidaate. Olemasolevad tiimijuhid teavad Sinu ja oma teiste tiimiliikmete potentsiaali, aga kõik inimesed ei taha endale vastutust juurde. Suurendad oma šansse, kui ütled juhile, et oled karjääritõusuks valmis.

Kadri Hein lisas, et noorus ei ole takistus: “Sel nädalal alustab näiteks e-maili teeninduse tiimijuhina üks meie noorim tiimijuht Liisu, kes tuli meile kaks aastat tagasi 19-aastasena,” toob Kadri näite ja innustab noori uskuma, et tubli töö ja õige suhtumise korral on edu garanteeritud.

Kui kõhkled, kas oled ametikõrgenduseks valmis?

Kui Sulle pakutakse ametikõrgendust, siis ära kõhkle, vaid võta väljakutse vastu. See, et Sulle on juba ametikõrgendust pakutud, näitab, et juhid on Sinu tugevusi ja nõrkusi kaalunud ning pidanud sind piisavalt võimekaks et uued väljakutsed vastu võtta. Pealegi, ei viska head tööandjad sind tundmatus kohas vette, vaid Sind ka koolitatakse ja toetatakse uuele kohale sisse elamisel.

Transcomi kõnekeskus alustas Eestis tegevust 2000.aastal. Transcom on üks Euroopa suurimatest kõnekeskuste kettidest, mis paikneb 21-s riigis ja kus töötab kokku ligikaudu 29 000 inimest.