Tuntud kaamerabrändiga koostöö skoorinud Eesti moeblogija Kristjaana Mere: mulle meeldiks väga teha koostööd ka suurte Pariisi moemajade ja rahvusvaheliste luksushotellikettidega

 (2)
Tuntud kaamerabrändiga koostöö skoorinud Eesti moeblogija Kristjaana Mere: mulle meeldiks väga teha koostööd ka suurte Pariisi moemajade ja rahvusvaheliste luksushotellikettidega
Foto: erakogu

Tänu sotsiaalmeedia kättesaadavusele ja tehnika pidevale arengule on igaühel, kel järjepidevust ja head silma, võimalus saada sotsiaalmeediamõjutajaks ehk n-ö influencer’iks. Eesti moeblogija Kristjaana Mere, kes on brändisaadikuks tuntud kaamerabrändile Canon ja esitles eile töötoa "Instawalk" läbi nende uut kaamerat M50, jagas ka Naisteka lugejatega soovitusi, kuidas piltidel alati hea välja näha ja kus üldse pildistada.

Kristjaana, milline on sinu signatuurpoos ideaalse instapildi saavutamiseks?

Signatuurpoosi ei olegi, pigem soovitan just jälgida seda, et poosid ja asendid piltidel vahelduksid ning et sa poleks kõrvuti piltidel täpselt samas poosis. Hea on mõnel fotol istuda, mõnel seista, mõnel olla täis- ja mõnel poolpikkuses.

Jaga lugejatega kavalat võtet, kuidas pildil alati hea välja näha.

Fotol mõjub alati hästi see, kui seal on mõned aksessuaarid. Näiteks ehted, päikseprillid või müts lisavad pildile palju isikupära juurde ja muudavad selle kaasahaaravamaks.

Sinu lemmiklokatsioon Tallinnas?

Sobiva koha otsimine, kus üldse pildistada, võtab alati põhilise aja kogu pildistamisprotsessist. Vanalinnas leiab palju huvitavaid nurki ja samuti tasub suvel ära kasutada meie võrratut loodust.

Reisiteemaliste veebisaitide kasutajauuringud näitavad, et noored valivad reisisihtkohti selle järgi, kus saab lahedaid reisifotosid, mida sotsiaalmeedias jagada. Milline on sinu lemmikriik selleks?

Seotud lood:

Väga lahe! Minu lemmik reisisihtkoht on Barcelona, kuid kui pildistamise osas mõelda, siis annavad palju võimalusi lahedateks fotodeks New York, Pariis ja London.

Milliste firmade brändisaadiks sooviksid olla ja miks see blogija jaoks üldse oluline on?

Mulle meeldiks väga teha koostööd suurte Pariisi moemajade ning rahvusvaheliste luksushotellikettidega. Usun, et igal ettevõttel ja igas valdkonnas on tore, kui on kindlad koostööpartnerid. Brändisaadikuks olemine on justkui seesama — pikaajaline kindel koostöö kahe brändi või siis brändi ja isiku vahel, kes teineteist täiendavad, üksteisega sobivad ning teineteisele kasulikud on.

Millised on sinu jaoks ajatud riideesemed, mida soovitaksid igale naisele riidekappi?

Iga naine võiks investeerida kvaliteetsesse, ajatusse ja vastupidavasse käekotti, kingapaari, mantlisse ning triiksärki. Kõik muu võib olla ajas vahelduv, lihtne, trendikas ja kiirmoekettidest pärinev.

Tehnilised abivahendid, milleta üks influencer tänapäeval hakkama ei saa?

Ükskõik, kui võimas telefonikaamera poleks, ei asenda ta “päris” kaamerat. Kaameraga pildistatud fotodel on sügavus, teravus, fookus ja teatav maagia, mida telefoniga saavutada pole võimalik. Küll aga ei tähenda see seda, et alati peaks tingimata just see kõige kallim kaamera olema. Vastupidi! Telefonilt kaamera kasutamisele üleminekuks on kõige parem alustada lihtsast, mugavast ja väiksest kaamerast, nagu näiteks Canon EOS M50, mis teeb väga häid pilte ning mis on suurepärane ka näiteks filmimiseks ja vlogimiseks!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare