Treeni end paremasse seksivormi! Siin on kolm harjutust, mis muudavad vallatlemise paremaks

 (10)
PantherMedia 22776771
Foto: Erik Reis, PantherMedia / Erik Reis

Otsid veel viise, kuidas oma armuelu paremaks muuta? Siin on sulle üks: mine jõusaali! Jagame sinuga kolme harjutust, mis muudavad sind tugevamaks ja turgutavad samal ajal ka su voodielu.

Foto: Panthermedia/Scanpix

1. Plank-asend

“Kõhulihased ja alaselg saab seksi ajal päris tugeva koormuse,” väidab personaaltreener Julie Diamond. “Plangud aitavad muuta just neid lihasgruppe tugevamaks ja stabiilsemaks.” Ükskõik, milline viis -kõrge, külje peal või hoopis ühe jala peal -, plank töötab.

Foto: Panthermedia/Scanpix
Seotud lood:

2. Kätekõverdused

“Kätekõverdused muudavad iseenda keharaskuse toetamise kergemaks,” väidab Diamond. Tugevad käed muudavad ka seksi palju lõbusamaks. Lisaks, kui suudad juba kätekõverdusi ilma vaevata (ja põlvedele toetumata) teha, muutud ka enesekindlamaks ja siit saab alguse midagi eriti maagilist.

Foto: Panthermedia/Scanpix

3. Sild tagurpidi asendis

“Sillad on mu lemmikud nii meeste kui ka naiste puhul,” tõdeb Diamond. See asend aitab tugevdada su vaagnapõhja lihaseid, mis muudab orgasmid intensiivsemaks. Seega, lisa ka see harjutus oma trennikavasse ja vii voodielu uuele tasemele.

Allikas: Well+Good

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare