Mis muudab sõltumatu naise hallivõitu kodukanaks?

 (2)

Mis muudab sõltumatu naise hallivõitu kodukanaks?
Panthermedia, Scanpix

On üks oht, mis meid pahatihti varitseb. Kuni oleme üksi, elame „enda jaoks“ — tegeleme iseendaga, oma hobidega, täiustume, kusjuures mitte üksnes väliselt … Ent niipea, kui meie ellu astub Tema, muutub vektor otsekohe … Hakkame end kaotama — kaovad meie unistused ja soovid.

Jah, oleme valmis asetama kogu maailma Tema jalge ette. Kuigi unistame vastupidisest. Endalegi märkamatult muutume Tema jaoks kelleks iganes — sõbraks, emaks, kurjaks tädiks … Ent mitte armsamaks ega veetlevaks naisukeseks. Ning kõikide nende muutuste tõttu unustame oma sõbratarid. Tema ju ei kannata neid naiste lobisemisi. Milleks raisata aega ebapraktiliste asjade peale? Omandades enda arvates armastuse kaotame tegelikult iseenda. Ometi seesama mees armastas kord meid just sellistena, nagu me olime — koos kõikide meie lobisemiste ja muude ebapraktiliste asjakestega.

On keeruline tabada hetke, mis muudab sõltumatu naise hallivõitu kodukanaks.

Meeles tuleks aga pidada tõsiasja, et me kõik oleme vaimsed olendid ning ei tohi lubada, et üks inimene alluks teisele. Peab elama ja tundma suhete vastastikuseid mõjusid. Tuleks lihtsalt kehtestatud raamidest välja hüpata ning on täiesti võimalik, et ellu tulevad tagasi erksad värvid. Argipäevad ei ole enam hallid ning pidev tahtmine nutta kaob iseenesest. Vaid nii — end vabaks lastes — saab nautida elu.

Loe veel

Seotud lood:

Asume oma keha armastama

Psühholoogid kinnitavad, et me eksisteerime erinevatel energeetilistel tasanditel. Esimene tasand on füüsiline, see on meie keha. Ja otse loomulikult vajab see hoolt, armastust ja soojust. Tegelikult unustame oma keha õige sageli. Kasutame teda lihtsalt kui kesta, milles päev päeva järel elame.

Asume siis hoolitsema

  1. Massaaž. Meie keha tahab, et teda silitatakse ja hellitatakse. Kõik inimesed tunnevad pärast massaaži endas uut energiatulva või siis vastupidi — lõdvestumist ja rahu. Tee oma kehale selline hea kingitus.

  2. Juuksehooldus. Puhtad, hoolitsetud, kenasse soengusse seatud juuksed annavad igale naisele „kuninganna” tunde.

  3. Roosiõite, vahu ja õlidega vann. Vesi on iga naise jaoks energiaallikas. Seetõttu laeb kontakt veega ning selles mõnulemine ka kõige väsinuma naise.

  4. Maniküür ja pediküür. Tuleta meelde, kuidas sa tundsid end hoolitsemata küünte tõttu kehvasti — peitsid käed selja taha või taskusse ning ei saanud endale lahtisi kingi lubada.

  5. Meik. Kui naine ei värvi end enam, on see kaudne viide depressioonile. Milline su tuju hommikul ka ei oleks, istu ikkagi 15-20 minutit peegli ees, et oma näo eest hoolt kanda. See on väga oluline.

  6. Tants. Vee üks oluline energiaallikas naise jaoks. Idamaised või ladina tantsud, valss … vali oma maitse järgi. Selliselt laetuna suudad ka oma lemmikmehe kaasa haarata.

  7. Lõhnad. Armastuses lausa hädavajalikud. Armastus pole ju üksnes tunne inimese vastu, see on veel ka tema lõhn, mälestused. Mis siis veel võib nii sügavalt mõjuda, kui mitte lemmiklõhnaõli aroom?

  8. Kaunis riietus. Riietus on just see, mis toob esile kõik sinu väärtused ja katab puudused. Just see, mida mees tahaks naise seljast ära võtta. See, mis oskab targalt osutada sinu seksikusele. Ning otse loomulikult peab ilusaid rõivaid kandma ka kodus, mitte ainult välja minnes.

  9. Õige toitumine. Kui sa sööd valesti ning liiga palju, siis kattub sinu ilus keha õige pea liigse rasvakorraga ega ole enam meeste jaoks ahvatlev. Ka sinu enesehinnang langeb iga juurde tulnud kiloga ning varsti on see lausa olematu.

  10. Saun. Ideaalis koos 4-5 sõbratariga. See on vaat et parim moodus saada juurde naiselikku energiat, nautida basseini, meemaske ning head seltskonda.

Meie emotsioonid on meie elu

Peale füüsilise taseme on meil ka emotsionaalne tase. Ning oma hinge eest hoolitsemine on sama oluline kui keha eest hoolitsemine. Seda enam, et meie, naised, sõltume oma tunnetest ja emotsioonidest palju rohkem kui mehed.

  1. Õpi oma emotsioonidest aru saama. Kõiki oma emotsionaalseid tundeid ei saa nimetada ühe sõnaga — „stress”. Emotsionaalsel elul on palju varjundeid: ärevus, vaimustus, heldimus, põnevus, mure, kurbus, rahulolematus, igavus, igatsus, üksindus, rõõm … Niipea, kui saad aru, mida sa hetkel tunned, suudad sa oma organismi suhtuda mõistmisega.

  2. Ära hoia oma emotsioone tagasi, luba endale neid välja näidata. Ära kanna näol „kivist maski” ega ka mitte ameerikalikku igavest naeratust: „mul on kõik kõige paremas korras”, kui tegelikult on hing haige. Luba endale olla vahel nõrk ja kaitsetu. Jah, sa oled asjalik, ent siiski haavatav. Jah, sa oled arglik, kuid tugev … Oleme tõepoolest väga erinevad. Pole vaid vaja end „ühesuguse iseloomu” ja „ühesuguse reageerimise” raamidesse suruda.

  3. Õpi oma emotsioone juhtima. Tunded, mida valame inetult teiste peale välja — skandaalid, karjumised — ei aita suhteid korda saada. Kui tunned liigseid emotsioone, mine sinna, kus sind keegi ei näe ega kuule, ning karju seal. Võib ka patja taguda, paberit puruks kiskuda … Ning alles pärast seda, olles auru välja lasknud, mine tagasi ja ürita leida ühist keelt.

  4. Suhtle psühholoogiga. Tema aitab sul selgusele jõuda sinu sisemises emotsionaalses maailmas.

  5. Vaata filme ja loe raamatuid. Draamad, komöödiad, fantastika, õudukad, perefilmid … Püüa neisse sisse elada. See aitab mõista teisi inimesi ning suhtuda neisse sellistena nagu nad just parasjagu on. Maailm on mitmekesine ja sina oled selle osa.

Pea meeles, et sina ja sinu armsam on ühe ookeani kaks tilka, kes kohtusid ja lõid armastusest särama. Ning kumbki ei tohi kustuda teise säras. Te võite vaid koos põleda.

Allikas: SamaJa

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare