Õhtused figuurinipid: mida enne magamaminekut süüa, et kaalust alla võtta?

 (9)

Õhtused figuurinipid: mida enne magamaminekut süüa, et kaalust alla võtta?
Pilt on illustreerivPanthermedia, Scanpix

Klassikaline õhtu — lõpetasid söömise kell seitse, oled vahepeal tegutsenud ja toimetanud ning enne magamaminekut tekib tunne, et tahaks nagu veel midagi hamba alla. Sina aga üritad ju hoopis kaalust alla võtta. Mida teha? Kas minna külmkapi kallale või näljasena magama?

Sellele küsimusele tegelikult mustvalget jah või ei vastust ei olegi, sest see sõltub nii sinu harjumustest kui tervislikkusest. Küll aga peaksid meeles pidama seda, et hilisõhtune söömine sulle lisakilosid juurde ei too. Loomulikult juhul, kui sa oma päevast kalorivajadust väga suurelt ei ületa. Seega ei pea sa kohe kindlasti kõhukorina saatel uinumist harjutama.

Oluline on ka see, et sa end enne pikali heitmist nii täis ei pugiks, et lausa liigutada valus on. Samuti ei tohiks su kõht ka pärast pikka ööd nii täis olla, et hommikusöögi jaoks isu ei ole. Kõige tähtsam on selle küsimuse puhul kuldne kesktee leida — kui paar tundi pärast õhtusööki veel millegi järele isu on, siis proovi olukorda lahendada paari ampsuga ülejääkidest. Aga ainult paari. Peaasi — ära hakka midagi eraldi valmistama, sest nii sööd rohkem.

Allikas: Women’s Health Magazine

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare