Sügise kuus suurimat väljakutset ja kuidas nendega toime tulla


Sügise kuus suurimat väljakutset ja kuidas nendega toime tulla
Bianca Mikovitš

Uue aastaajal on meil varuks ka uued väljakutsed – väljas hakkab tasapisi järjest pimedamaks minema ja päevad muutuvad lühemaks, mis võib meele päris mustaks teha. Vähemalt minul on küll tunne, et sügise saabudes jääb paljudel inimestel, kaasaarvatud minul, positiivsusest puudu. Kuidas siis püsida aktiivne, terve ja heatujuline, kui soe suvi on läbi saanud?

Väljakutse: külm ilm röövib väljas treenimiseks motivatsiooni

Mida teha? Pane ennast mitte ainult soojalt, vaid ka targalt riidesse. Kui mina lähen jaheda ilmaga jooksma, üritan alati võimalikult mitmekihiliselt riietuda, et siis vajaduse korral midagi pealt ära võtta saaks. Kui juba paar sammu on tehtud, hakkab kehal soe ja nii ei ole külm ilm treeningu vahelejätmiseks mingi ettekääne. Kui välitrennid tunduvad kohe eriti vastumeelsed, siis on ju alati võimalik ka sisetingimustes sporti teha: spordiklubis, ujulas või koduseinte vahel.

Väljakutse: telekas on uued seriaalid ja trenni asemel tahaks diivanile istuma jääda

Mida teha? Vaata telekat ja tee trenni üheskoos! Sea endale näiteks eesmärgiks iga reklaamipausi ajal teha väljaasteid, kükke, kätekõverdusi, harjutusi kõhu-, selja- ja tuharalihastele. Pea meeles, et iga liigutus on parem kui mitte midagi.

Väljakutse: palju tööd ja stressi

Seotud lood:

Mida teha? Planeeri oma nädal nii, et saaksid ennast iga päev 30 minutit liigutada ja et aega jääks ka puhkamiseks. Eriti sügisel on ju nii tore teha üks pikem jalutuskäik loodusesse ja nautida kõiki neid kirkaid värve. See peletab stressi ja aitab unustada kõik argimured.

Väljakutse: haigused

Mida teha? Viiruste eest pole meist keegi kaitstud, kuid tervena püsimiseks aitab alati käte hoolikas pesemine, mitmekülgselt toitumine ja tervisespordiga tegelemine. Miks mitte teha enne külmade ilmade saabumist läbi üks vitamiinikuur. Mina olen juba sellega algust teinud!

Väljakutse: veejoomine muutub raskeks

Mida teha? Lisa oma veeklaasi näiteks sidruni-, laimi- või kurgiviile. Nii saab tavaline vesi maitset juurde! Mina panen igal hommikul kaks suurt pudelit vett valmis, et oleks kindel, et päeva jooksul tarbin piisavalt vedelikku. Kui õhtuks pole need pudelid tühjad, siis tuleb enne magamaminekut üks suurem veejoomine ette võtta.

Väljakutse: kaal ei alane

Mida teha? Kui tundub, et talveks valmistudes hakkab keha rasva talletama ja ei taha enam midagi loovutada, siis tuleb oma menüüs ja treeningplaanis midagi muuta, et kaal jälle liikuma saada. Üllata oma keha, sest siis üllatab ta ka sind!

Artikkel pärineb Naisteka arhiivist

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare