SUUR TRENNIGIID, 1.osa: Suppama HIIT teeb tuju hüsteeriliselt heaks ja algajaid kuivaks ei jäta

 (3)

Naisteka ja Catwalki toimetajad katsetavad kevade hakul erinevaid põnevaid treeninguid. Nii on ka sinul lihtsam enda jaoks just see õige leida. Vaata videot ja kui meeldib, proovi ka!

Esimeseks trenniks valisime Suppama HIIT Aqua Viimsi Spa Spordiklubis treener Piret Kasaku käe all.

Mida Suppama HIIT endast kujutab? Tegemist on intensiivse kogu keha treeninguga, mis toimub ... vee peal. Treenitakse nii jalgu, tuharaid, kõhtu, selga, käsi, rinda ja õlgu. Ühesõnaga ei jää ükski lihasrühm treenimata. Suppama sobib absoluutselt kõigile.

Naisteka toimetajad jäid igatahes trenniga rahule. Mis sellest, et meik (ja kes see ikka jumestatult trenni läheb!) oli laiali valgunud ja riided läbimärjad. HIITist sai sellise energialaksu, et oleks tahtnud teise trenni veel otsa teha.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare