Kolesterool normi dieedi või trenniga — kas see on tõesti võimalik?

 (2)
Kolesterool normi dieedi või trenniga — kas see on tõesti võimalik?
Foto: Mariana Montes de Oca/Unsplash

Halva kolesterooli taseme alandamiseks tuleb eelkõige muuta menüüd, ainult füüsilisest aktiivsusest ei piisa, kinnitab Tervis Plussis avaldatud seni mõjukaim, kuue aasta tagune uuring, lisades, et kõige tulemuslikum on konkreetsete halva kolesterooli taset tõstvate toitude menüüst kõrvaldamine.

Seega:

  1. Vähenda loomsete rasvade osakaalu ning tarbi nädalas neli munakollast ja piiramatult munavalgeid.
  2. Punast liha, rasvast juustu, koorikloomi, loomade siseelundeid söö üle paari nädala.
  3. Kasuta oliivi- ja viinamarjaseemneõli ning naudi ka rasvast kala, nagu lõhe, forell ja heeringas, samuti seemneid, pähkleid, avokaadot ja sojatooteid.
  4. Hulla värvidega — su süda tänab salatilehtede, tomatite, suvikõrvitsate, aga ka magusate puuviljade eest.

Loe kahte viimast soovitust augustikuu Tervis Plussist.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare