NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
01.09.2017 15:45
EESTI RIIK ongi nii mannetu moodustis,et kui mees on seemendanud oma naise,ei suuda ta ülalpidadada oma tekkinud perekonda.Keskmise palgaga ca.1200 neto pole võimalik normaalselt Eesti Kauplustes normaalselt toituda.Isegi kommunistidel oli miinimum elanikkonna taastootmiseks vajalik rahasumma.Eelmisel valitsusel oli-mida vähem,seda parem!Uskumatu!
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    02.09.2017 02:38
    Ühe inimese sõõgile kuus 400? Mis elukad te olete? Mõni ime, et kõik kohad pakse täis. Ma kulutan neljaliikmelise pere toidule, kassitoidule ja elementaarsetele kodukaupadele kokku 400€ kuus ja näljas me kindlast ei ole. Ma ei kujuta ette mis jama ma kokku peaks ostma, et seda summat neljakordistada.
    02.09.2017 09:13
    Vaata mõnikord supermarketites kulinaarialeti esist - kus paksud pereemad kuhjavad kokku praetud ja rasvast valmissööki, sest ise süüa teha ei osata ega viitsita ka õppida. Teine koht on saialett. Ega valmistoit ei ole odav. Ja ära unusta alkoholi!
    03.09.2017 20:29
    400 eur eest kuus saab toituda tervislikult (välistades poolfabrikaadid, suhkru-ja jahutooted) ja omada kehakaalu 52 kg keskmise kasvu juures!
01.09.2017 16:22
Arstil on tegelikult ōigus ! Nohu ei ole haigus ja sellepärast kojujäämine oleks absurd. Palavik=oled haige.
Kes selle nohuse lapsega siis pidevalt kodus passiks? Kōigil pole pensionärist vanaema võtta ja vanavanaemadid enam elus. Lapsehoidjate teema ka Eestis alles "lapsekingades".
Meie niiskes kliimas täiskasvanutelgi 9 kuud aastast nohu (kaob kohe päevaga ära soojamaareisil) , egas sellepärast töölt haiguslehte vōta!
    01.09.2017 16:27
    Et ennast ja lapsi viirushaiguste ja külmetuste eest paremini kaitsta, sööge regulaarselt küüslauku!
    15.09.2017 15:01
    Arvan, et sellise artikli avaldamine on libe tee, sest sellest võivad saada indu juurde lapsevanemad, kes toovad tõbised lapsed aeda. Suures väitluses doktori kodulehel fb-s on doktor ise oma kommentaarides toonud lause nõrgemate laste kohta "Võimalusel võiks selline laps käia lasteaias lühemaid päevi või panna ta väiksemasse rühma." Milleks, kui teised nohused lapsed pole ohtlikud? Kergemini haigestuvatele siis järelikult on? Siinkohal on ju selgelt tegemist ebavõrdse kohtlemise soodustamisega. Kui oled nõrgem peadki kannatama või ära minema?

    Siinkohal jagan juhtumit. Toodi lasteaeda nohune laps. Kraadiklaas näitas 37.1, lapsele kutsuti ema järgi, ema oli imestunud ja ütles, aga arst lubas 38c palavikuga õues käia. Hiljem tuli isa ja sõimas õpetajat, miks tema terve laps koju saadeti. Järgmine päev tuli isa lapsega aeda ja ütles pilkavalt "Kas kraadime koos?". Õpetaja loobus, tundes perekonda, teadis, et kodus anti palavikualandaja, sama tunnistas hiljem ka laps. Ülejärgmisel päeval last ei toodud, tal oli kõrvapõletik. ...kes jäi kannatajaks? Laps ja suhted lapsevanema ning õpetaja vahel.

    Lapsevanem tunneb oma last, aga ka õpetaja tunneb. Kahjuks on lapsevanemale autoriteediks pigem sellised arstid, kes on kirjutanud selle laia tõlgendusruumiga kirjutise. Sellele tuginedes minnakse konflikti õpetajaga, kes jääb kahe vaenutseva poole vahele, suutmata kaitsta ka enda tervist.

    Soovitan lastevanematel lasteaias kokku leppida, kuidas teie rühmas käitutakse. Allkirjastage ja pidage otsusest kinni. Kuid siinkohal kaitsku tugevamad nõrgemaid ja ka õpetaja on inimene.

    Küsimused arstiga nõustujatele. Olete nõus, et Teie laps sööb teise lapse tatti (söögilauas juhtub nii, ise olen näinud ja nohune oli ainult üks laps, selle artikli valguses nohuste laste arv suureneb)? Või maksma topelt söögi eest, sest teie laps ei ole nõus tatist toitu sööma? Nõus, et keegi aevastab ja köhib Teie lapsele terve päeva peale? Nõus, et õpetajad käivad samuti haigena tööl? Nõus, et tihti on uus õpetaja, sest õpetaja ei ole haigena nõus tööl käima? Nõus, et laps ei saa magada, sest keegi terve magamise aja köhib või nuuskab? Nõus, et Te ei nõustu terviseametiga, kelle hinnang ja soovitus on köha ja nohuga lapsi mitte lasteaeda viia? Nõus, et lapse varrukad on tatti täis, kui ta ise ei oska veel nuusata, sest õpetaja ei jõua laatsaretis seda teha?
01.09.2017 16:47
saab nohuga end hästi tunda? Minul see küll ei õnnestu!
    01.09.2017 20:02
    nohul ja nohul on vahe. Siis kui on selline hull nohu, et "pea on paks" ja enesetunne kole kehva, siis nimetamegi ennast või last haigeks ja siis peaks kodus olema. Aga kui ainus sümptom on natuke tatine nina - laps on muidu rõõsa ja rõõmus, pole loid ega viril - sellepärast nüüd küll ei peaks keegi töölt koju jääma, et lapsel aeg-ajalt nina pühkida.
    03.09.2017 09:03
    Lapsed on sellised tegelased, et isegi palavikuga jööksevad ning mängivad!!!!see ei tähenda, et laps ei ole haige!!!!!mõelge natukene, kui nohuga laps on kolkektiivis, teised lapsed kontakteeruvad temaga ning kui teie lapsel see haigus läbib ainult nohuga, siis teisel see võib tüsistusi tekitada!!!!!! Mina jätan isegi väikse nohuga last koju, et ta kosuks natukene ja jälgin, kuidas ta päeva jooksul tunneb.
    10.09.2017 09:33
    olen nagu zombi. pea paks, mõte kinni jooksnud, kogu aju loogiline mõtlemine seiskunud. mis siis väike laps peab tundma.
01.09.2017 17:30
Kui tatised ja köhivad lapsed lasteaeda suunatakse, siis ilmselt terved lapsed jäävad koju.
    03.09.2017 08:55
    Täpselt!

    Lapsevanemad ei ole arstid, et diagnosteerida kas see nohu on nüüd nakkuv, sellega eeldame, et kõik nohud on haiguse tunnus. Kui tegu on ühepäeva nohuga, siis midagi ei juhtu, kui see üks päev vanemad oma haige lapsega kodus istuvad ning jälgivad oma last!!!!ja veel, kindlasti ninapühkimisega lasteaia kasvatajad ei pea tegelema. Sellega need vanemad, kes lasevad oma tatiste lapsi lasteaeda riskivad teiste laste tervisega ning ükskõiksed oma lapse suhtes!!!!!
01.09.2017 17:33
Olen lasteaias tööl.Tihtipeale tuleb nohune laps lasteaeda,pole tal kaasas nuuskamiseks paberrätikut.Olen kohanud ka olukorda kus tatt jookseb ninast ka söögilauas.Paraku nakatuvad ka kohe teised lapsed nohuga.Lapsel on halb nohuga magada-nina on kinni-ei saa hingata korralikult.Laps peab käima nohuga õues.Tuppa jätta ei saa kuna tädil on vaja koristades tuba tuulutada.Elu on näidanud,nohune laps lasteaias on paari päevaga palavikus.On ikka õige tuua laps haigena kollektiivi??
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    03.09.2017 08:44
    Sellised kasvatajad siis. Ime, et lapsed ei taha lasteaedades käia.
    05.09.2017 22:12
    Aga miks peavad kasvatajad sinu lapse tatti rookima.Tatiseid lapsi lihtsalt ei tohi lasteaeda tuua.Ja see jutt,et pole last kuhugi panna,et muidu jääb äkki töökohast ilma,on ikkagi lapsevanema probleem.Sellele oleks pidanud mõtlema enne titetegu.
    05.09.2017 23:30
    Riik praegu toetab lastega pere: hoolduslehel saab esimesest päevast 80% palgast, tööandjal ei ole õigust lapsevanema selle pärast vallandada. Milline peab olema argument, et ikka haige last lasteaeda viia lootes, et läheb ise üle!?!?
01.09.2017 17:45
Uuring näitas, et vaktsineeritud lapsed haigestusid 5 korda kiiremini, kui mittevaktsineeritud. Kui tahate viidet, siis MAKSKE PAPPI:-):-):-)
01.09.2017 21:14
Ema kes on kodune ja tahab oma pisikese s6ime v6i aeda anda pole normaalne. Vaata peeglisse ja m6tle miks sa ei taha oma pisikest ise hoida
    01.09.2017 22:18
    Tegelikult tuleks proovida hommikuti eraldada tatised ja terved eraldi tubadesse.Keegi tarmukas saaks väitekirjagagi hakkama sel teemal?
    01.09.2017 23:06
    Võibolla sellepärast, et ka laps saaks sotsialiseeruda, mitte istuda nelja seina vahel ja heal juhul aknast teisi lapsi/inimesi vaadata.
    07.09.2017 15:06
    Mõtlesin kunagi sama, aga kui see pisike Ise nõuab lasteaeda, kus ta juba teab, et käivad tema sōbrad ja õde. Ja lasteaias areneb laps sotsiaalselt teistmoodi kui kodus. Aga mõlemad variandid ok igatahes. Põhiline, et lapsele meeldib ja sobib.
01.09.2017 22:22
Nohu ei ole haigus, meie kliimas paljudel 9 kuud aastast nina tilgub.
01.09.2017 22:56
minu laps haigestus küll lasteaias tihti aga ka kodus haigestus talvel kergesti ja viirused kippusid kaua kestma ja tüsistusid kergesti ja ei aidanud ükski menüü ega puhanud olek. täielik mõttetus oleks olnud süüdistada selles teisi vanemaid, ta korjas viirused igalt poolt üles. lapsevanemadki viivad ju mõnikord koju kerge nohu, millest õrnakesel lapsel võib kujuneda tõsisem viirus.
02.09.2017 00:08
Minu laps hakkas lasteaias käima nelja aastaselt. Ja ta ei hakanud olema rohkem haige, kui siis, kui oli kodune laps. Kui laps jääb haigeks ei ole teised süüdi. Tõsi: taskurätid peaks lapsel olema kaasas alati varuga.
02.09.2017 23:40
No kuulge.palju on artikleid kus kirjutatakse et nohu peab ravima ja nüüd hämmastusega loen et on normaalne kui laps on pea terve aasta haige.sest nohu on haigus.ja meie kliimas.kui nohuga olla väljas külma tuule ja lörtsi käes.pole ime kui lapsed saavad keskkõrvapõletiku.lõpuks löheb ka immuunsus nii alla et kõik viirused tulevad kallale ja organusm ei suuda enam võidelda...kes selle jutu arstile suhu pani.aru ei saa.aga normaalne selline adi ei ole
04.09.2017 10:12
Karmen Jolleri (end. Palts) näol on tegu arstilaadse tootega või on tegu lihtsalt TÜ arstiteaduskonna tööõnnetusega. Kui ta muidugi on ülikooli üldse lõpetanud. Isiklik kogemus selle isendiga suhtlemisel täiesti olemas. Õudus kuubis.
04.09.2017 10:19
Ega ikka ei ole see küll nii, et pole õigust otsustada teiste laste tervise üle. Kui tuuakse ilmselgelt viirushaigust põdev laps, kellel nina tilgub ja köhib ning pritsib laiali seda kõike, siis on vägagi õigust oma lapse tervise eest seista kõigil teistel vanematel, keda see tõbine laps tahtlikult nakatama tuleb. Olgem ausad, et sageli laps lükatakse ruttu uksest sisse ja telefon lülitatakse välja sellel põhjusel, et vanemad ei saa paljudel juhtudel väidetavalt koju jääda. Ja lasteaed siis tegelegu selle vaese haige lapse põetamisega ning pluss kõigi teiste, kes tolle tõttu lisaks haigestuvad.
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega