Vaata oma toidusedel kriitilise pilguga üle: toidud, mis aitavad kaasa depressiooni tekkele

 (4)
Vaata oma toidusedel kriitilise pilguga üle: toidud, mis aitavad kaasa depressiooni tekkele
Foto on illustreerivUnsplash.com

Kas sa tunned end pärast mingi toidu söömist süüdi? Loomulikult ei too üks amps kaasa meeleolumuutusi, kuid paraku leidub toidauneit, mida ei tohiks liiga tihti tarbida.

Rafineeritud teravili


Makaronid valmivad kiiresti ning annavad ka paraja hulga energiat. Kahjuks aga ei tohiks neid iga päev tarbida. Makaronitooted, valge riis ja saiakesed on kolm pahalast, mida on enim 50-77aastastel naistel depressiooni tekkeallikana seostatud. Need, kes ei suuda rafineeritud teraviljatoodetest loobuda, piinlevad liiga tihti süümepiinades. Toit ei tohiks seda tekitada!

Magustatud karastusjoogid


Kui suurem osa su päevast möödub ringi joostes ja kiirustades, siis näib klaasitäis magusat karastusjooki ideaalse variandina — see kustutab janu ja annab energiat. Tegelikult tekitab limonaad pikemas perspektiivis tujumuutusi ja võib viia depressioonini.

Rämpstoit


Mis tekitab kõige rohkem süütunnet? Loomulikult pohmelliga suure koguse rämpstoidu näost sisse ajamine. Pea meeles, et aeg-ajalt hamburgeri või pitsaga patustamine ei tee sulle midagi halba. Kui sa seda aga liiga tihti tarbima hakkad, on tulemuseks kaalutõus kui ka risk seada ohtu enda vaimne tasakaal.

Allikas: World Observer Online

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare