David Beckhami eratreener õpetab: kuidas tarbida alkoholi nii, et see ei rikuks su figuuri

 (5)

David Beckhami eratreener õpetab: kuidas tarbida alkoholi nii, et see ei rikuks su figuuri
Panthermedia, Scanpix

Oleme korduvalt kirjutanud sellest, et kui tahad kaalu kaotada, peaks esimene asi, mis su menüüst kaob, peab olema alkohol. Aga nagu iga deedi puhul, on ka alkoholi tarbimise juures märksõnaks eelkõige mõistlikkus. Eratreener Shona Vertue, kes hoolitseb ka maailma seksikaima mehe David Beckhami füüsise eest, kinnitab, et ta väga armastab kokteile ja kui tunneb, et nüüd on vaja võtta üks klõmakas, siis seda ta ka teeb.

Eratreener kirjutab oma Instagrami kontol nii:

1. Ma ei joo kunagi siis, kui tunnen ennast õnnetu või kurvana. Selle asemel istun rahulikult ja püüan aru saada, mis mu kurbust põhjustab. Alkoholijoove ainult pikendab piina ning pohmell muudab selle kindlasti veel palju hullemaks.

2. Ma ei joo kunagi tühja kõhu peale, söön alati enne kõhu täis. Aga mitte kohe pärast kõhutäit! Alkohol ja toit ei seedu korraga väga hästi. On hetki, kui tõesti võid oma tavapärasele rütmile käega lüüa ning oma seedesüsteemist mitte hoolida, kuid need peaksid jääma ainult väga erilistest puhkudeks, mitte igal reedel õhtul sõpradega peole minnes.

3. Joon alati seda, mida hing ihaldab ja mida mu maitsemeel nõuab, mitte ei vali mingit täielikku jura, aga kalorivaest kokteili. Kalorid on dieeditajale küll koledad, aga palju raskem on kehal toime tulla alkoholist saadava mürgiga, mis paneb maksa ülekoormusega tööle ja põhjustab pohmelli.

4. Mitte kunagi ei tohi pohmelliga rasket trenni tegema hakata. Joo palju vett, puhka ja kui just pead, siis võid pisut trenni teha, aga hästi kergelt.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare