„Keedu- ja suitsuvorst, erinevad singid ja peekon on meeste võileibadel palju sagedasemad katted kui naiste võileibadel. Naised tahavad pigem näha oma võileibadel kurki ja tomatit, aga ka salatilehti, avokaadot ja muna kasutavad naised meestest võileiva valmistamisel oluliselt rohkem,“ sõnas ta.

„Õnneks valitseb kõige populaarsema võileivakatte osas kodudes üksmeel — juust on vaieldamatu lemmik nii Eesti meeste kui ka naiste seas,“ lisas Fazeri esindaja.

Tema sõnul on meeste ja naiste arvamused erinevad ka näiteks selles küsimuses, milline saia- või leivatüüp on kõige maitsvam.

„Kui naistele meeldivad rohkem seemnete ja muude lisanditega tooted, siis mehed hindavad lihtsust. Näiteks pea pooled Eesti naistest söövad iga nädal mõnd lisanditega leiba, samas kui meeste seas on selliseid tarbijaid kolmandik. Valge saia puhul on jällegi vastupidi — alla kolmandiku naistest haarab vähemalt kord nädalas poes valge saia järele, kuid meeste puhul on see näitaja 43%,“ rääkis Fazeri turundusjuht Joosep Volkmann.

Tema sõnul ostab 55% meestest pagaritooteid lähtudes sellest, mida nad tavaliselt ostnud on, samas kui naised on palju suuremad eksperimenteerijad. „Naised vaatavad, milline toode oleks kõige tervislikum, proovivad uusi tooteid ja vahetavad lemmikuid oluliselt sagedamini,“ kinnitas Volkmann.
Uuringus küsiti tarbijatelt ka seda, millised omadused on nende silmis kvaliteetsel pagaritootel. Enam kui 40% naistest pidas kvaliteetse pagaritoote tunnuseks ka seda, kui toode sisaldab tervislikke komponente, vähe suhkrut, kui selles on erinevad lisandid nagu seemned ja köögiviljad ning kui see on pehme.

„Meeste silmis on ainsad märkimisväärsed kvaliteedinäitajad tootes sisalduvad tervislikud komponendid ja selle pehmus — ülejäänud omadusi peavad oluliseks näitajaks väga vähesed mehed,“ sõnas Volkmann.