Kiudainetega olemine kergemaks: lisa oma menüüsse need toiduained, kui soovid kaalu kontrolli all hoida

 (3)
Kiudainetega olemine kergemaks: lisa oma menüüsse need toiduained, kui soovid kaalu kontrolli all hoida
Pilt on illustreerivFoto: Mariana Medvedeva/Unsplash

Kui ka sinu unistuseks on mõned kilod kaotada või lihtsalt kaal kontrolli all hoida, võid saada palju abi juba ühest muudatusest: lisades oma toiduvalikusse kiudaineterikkaid toite. Millised need on? Kodutohter teab!

Kodumaitsed täisteratooted — täisterakaer on suurepärane teraviljatoode, millest saab teha putru ja mida võib lisada erinevatele küpsetistele. Rukis, speltanisu ja oder on samuti suurepärased kiudaineallikad.

Talvised köögiviljad — meie oma kaalikad, porgand ja kapsas sisaldavad palju kiudaineid ja vitamiine.

Oad ja herned — ubadest, hernestest ja läätsedest saab kiudaineid, kvaliteetset valku ja aeglaselt imenduvaid süsivesikuid.

Kanepiseemned — suurepärane kodumaine saadus, mis sisaldab palju häid rasvu ja kiudaineid.

Loe pikemalt kiudainete kohta veebruarikuu Kodutohtrist.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare