“Sarnaselt varasematele aastatele oli ka sel aastal kõige populaarsemad just kirjatarbed ning seljakotid. Võib ennustada, et sel aastal soetati antud tooteid suisa 30% varasemast enam. On heameel tõdeda, et vanemad, kes eelnevalt on koolikaupu soetanud välismaistest e-poodidest on nüüd avastanud Eestis tegutsevad interneti kauplused,” tõdeb Kaup24 Baltikumi turundusdirektor Giedrė Vilkė

2014. aastal kasvas kõige enam ergonoomiliste seljakottide müük, mis moodustas kümnendiku kogu ranitsate müügist. Sel aastal peaks ergonoomiliste tugevdatud seljatoega kottide müük veelgi kasvama. Eeldatavasti moodustab ergononoomiliste seljakottide müük suisa neljandiku kogu ranitsa müügist. On täheldatud, et eestlaste seas on lisaks mugavusele oluline ka koti hea välimus. Üha enam soovitakse, et kott oleks stiilne, kenades värvitoonides ning omanäoline. Kõige populaarsemad kaubamärgid on siiani olnud “MadPax” ja “Mojo”, mis pakuvad mõlemad eksklusiivseid ja ergonoomilisi ranitsaid.

Enamus lapsevanemaid ostavad koolitarbeid kaheks kuni kolmeks aastaks, mistõttu on nad nõus koolikaupadesse ka enam investeerima — keskmiseks ranitsa hinnaks on kujunenud 20-40€. “Koolikaupade soetamisel on lastevanematel välja kujunenud kõrged standardid. On oluline, et kooliasjad oleksid kvaliteetsed ja vastupidavad ning mis kõige olulisem — need peavad ka lapsele endale meeldima. Sel põhjusel ollakse nõus ka koolitarvetesse varasemast enam investeerima, “ kommenteerib Giedrė Vilkė.

Suur osa vanematest alustavad lapse kooliks valmistumist juba augustis, kuid kaubanduseksperdid tõdevad, et koolikaupade müük on suhteliselt kõrge kuni septembri lõpuni.

Jaga
Kommentaarid