Testi jaoks võtsime iga brändi valikust neli uusimat tušši, mida ka praegu kauplustest leida võib. 

Kuidas töötavad need tušid tegelikult ja kuidas erineb päris tulemus töödeldud reklaamfotodest? Uurime kohe järele!

Maybelline

The Rocket Volum' Express
Hind: 11.30

Reklaampilt:

Tihe ja ühtlane rivi pikki suisa kulmudeni ulatuvaid ripsmeid ning rohkelt on ka alumisi ripsmeid, mida õigupoolest peaks normaalsel inimesel olema hõredamalt. Maybelline’i The Rocket Volum’ Express tušš loeb oma suurimaks trumbiks uudse harja ja kõrgethnoloogilise geelipõhise koostise, mis ei sisalda jäiku vahasid, nii et seda saab kanda ripsmetele kasvõi mitu kihti, ilma et need kokku kleepuks.

Tegelikkus: 


Tihedus pole kohe kindlasti see, mis pildil, pigem kipuvad ripsmekarvad omavahel kokku kleepuma ja ripsmeid pigem veidi eraldama. Pikkust annab tušš kaunilt, kuid ei midagi kulmudeni küündivat, ent eks see sõltub ka kasutaja enda loomulikust ripsmepikkusest. 

L'Oreal


Volume Million Lashes Excess
Hind: 15.50

Reklaampilt:

L’Oreal Volume Million Lashes Excess lubab anda dramaatilist volüümi ja täiuslikult eraldatud ripsmed. Reklaam väidab isegi, et see on esimene ripsmetušš, mis eraldab iga ripsmekarva ja annab ülima volüümi. Reklaamfotol ilutseva Eva Longoria ripsmed ulatuvad talle suisa kulmudeni…

Tegelikkus:

Volüümi annab tušš korralikult, samas ripsmeid liialt kokku kleepimata. Ka pikkuse poole pealt pole midagi halba öelda, kuid ilmselgelt on ka L'Oreali reklaam ilmselge liialdus. 

Max Factor

Clump Defy by False Lash Effect
Hind: 16.35

NB! Pilt tuubist ja harjast SIIN!

Reklaampilt:

Max Factor Clump Defy tuši reklaampilt on kõigist neljast vast kõige realistlikum. Tõenäoliselt seni ausaim reklaamfoto, kus modellile on küll tõenäoliselt ripsmepikenduste/kunstripsmete või fototöötluse abil mõningaid ripsmekarvu lisatud, kuid ei midagi utoopilist, mida endal poleks võimalik saavutada. Tušš ise lubab 200% volüümi ja 0% tušitükke. 

Tegelikkus:

Tušš annab korralikult volüümi ja ka pikkust, eriti kui kanda peale 2-3 kihti. Siiski tulevad kaasa ka mõningad tükikesed. Seni kõige sarnasem tulemus võrreldes reklaamfotoga.

Bourjois

Fan-Tastic Volume
Hind: 12.50

NB! Pilt tuubist ja harjast SIIN!

Reklaampilt:

Bourjois Fant-Tastic Volume tušil on “uuenduslik lehvikhari”, mis andvat kohese intensiivse tulemuse. Reklaamfotol oleval neiul on aga ilmselgelt kaunis ja veatu rida kunstripsmeid…

Tegelikkus:

Ainus tõeline sarnasus reklaamfotoga on see, et tušš on väga pikendav, kuid erinevalt reklaamil olevast modellist, ei anna see toode mitte mingisugust volüümi. Ripsmed on pikkusesse venitatud, kuid neis puudub igasugune lopsakus.

Me teadsime juba varem, et reklaame ei tasu uskuda ja paistab, et ripsmetuši reklaamid luiskavad meile veel eriti julgelt. Selles testis jäi kaotajaks ehk suurimaks luiskajaks L'Oreal, napilt teiseks jääb Maybelline, neile järgneb Bourjois ja ausaima reklaamfoto tõi meieni Max Factor!

Kallid lugejad, andke teada, milliseid huvitavaid eksperimente te Naistekalt veel ootaksite!

Tooted on ostetud Selverist. Eksperiment ei ole ühegi brändi sponseeritud.