60sekundiline klipp algab kaadriga, kus väsinud ema lapse nutu tõttu voodist tõusma on sunnitud (seni vägagi tavapärane nähtus). Ema liigub aeglaselt vannitoa poole, seljas sünnitusjärgne aluspesu (ka väga tavapärane).

Peale potil käimist puhastab ema end sealt alt, hüppab seejärel kraanikausi juurde pudelit täitma ning vahetab siis ära hügieenisideme. Ta teeb kõike seda ajal, mil beebi nutab.

Brändi tegevjuhi Chelsea Hirschhormi sõnul pidi reklaam jõudma esimest korda vaatajate ette Oscari galal, aga see olevat olnud liiga paljastav. Peale seda kui klippi jagati Frida Mom Instagrami lehel ja Youtube'i kanalil, avaldasid paljud emad pahameelt, sest reklaam olevat nende sõnul vägagi reaalne ning oleks väärinud eetrisse jõudmist. Paljudele neist meenus nende enda sünnitusjärgne periood ja nad tundsid, et nad polnud ainukesed, kes selliseid hetki läbi pidid elama. Emad olid tänulikud, et bränd soovis näidata neid hetki nii nagu need reaalselt on.

Lugeja, avalda arvamust, kas sinu arust ei tohiks selline reklaam eetrisse jõuda?