Selleks, et uusi modelle valida, organiseeris Kinder Chocolate võistluse kõigis kolmes Balti riigis. Kolme kuu jooksul oli vanematel võimalus oma laps Kinder Chocolate võistlusele registreerida, mille võitjate pildid — üks poiss ja üks tüdruk — pannakse Kinder Chocolate piiratud versiooni pakenditele. Unikaalsele võistlusele registreerus palju osavõtjaid — Eestis 3055. Kokku saadeti rohkem kui 11 500 pilti kõikidest riikidest. Tänaseks on pakenditel olnud mitmeid modelle, kellest kõige kuulsam, Gunter Eruinger, on nüüdseks peaaegu 50-aastane. Eruinger oli pakendi reklaamnägu rohkem kui kolmkümmend aastat alates 1973. aastast.

Kinder Chocolate Eesti uued reklaamnäod on kuueaastane Alina ja kaheksa-aastane Martin. Võitjad tehti teatavaks žürii poolt, mis koosnes Ferrero esindajatest Poolast ja Eestist, võistluse korraldajatest ja fotograafist. Narva-Jõesuust pärit Alinat iseloomustatakse kui aktiivset, positiivset ning väga andekat last. Martin on pärit Rakverest ning tegeleb mitmete sportlike aladega, sealhulgas jalgpalliga.