On aga mõistetav, et hetkel, mil Tuhkatriinule klaasist king jalga sobitatakse ja öeldakse, et ta saab, mida iganes, kujutagu seda vaid ette, jätab fantaasia (või kaine mõistus) ta maha ja pruut võib end leida nõutuks tegevast olukorrast. See printsessikleit, mis sai üles joonistatud lasteaias esimest korda armudes, ei pruugi enam selga mahtuda.

Selleks, et ära tunda oma, peab olema võimalus valida. Ja just seda järgnev üritab pakkuda.

* Värvid
* Krooked, satsid, voldid ja plisseer
* Värvilised tikandid
* Korsett
* Asümmeertia
* Lihtsad, arhitektuuriliselt mõjuvad siluetid
* Uudsed õlapaela lahendused
* Rõhk seljal
* Idamaade meeleolud materjalides
* Trapeeringud
* Kunstlilled
* Kihilisus ja erinevate materjalide sobitamine
* Kaheosalised komplektid

Klassika

Kõige populaarsemaks pruutkleidiks on ja jääb vist veel pikkadeks aegadeks printsess-lõikeline kleit. Pitsist, tüllist või siis satiinist, alati aga sügava dekolteega, maani ja taljesse töödeldud. Kui ameeriklaste ja slaavlaste kleidid muutuvad järjest pompöössemateks, on eurooplaste maitse järjest enam rõhutamas lihtsust.
Aktsendiks on erilised materjalid ja pisikesed detailid. Ka on vabanetud tabust, et pruutkleit peaks olema valge. Kleite on õrnroosast sirelililla ja heleroheliseni. Ka kahvatu kollane (kuigi ääretult riskantne) tuleb kõne alla.

Ajastu

Tagasi on ajad, mil inimesed väärtustavad ja usuvad liitu. Selle sõlmimist planeeritakse pikka aega ning hoolikalt ette, luues päevaks piltpostkaardi, maali, muinasjutu. Pole siis imestada, et ridamisi on kuulsate disainerite ja kaubamajade kollektsioonid romantiliselt vanaaegsed. Paljud ideed on pärit renessansi ja barokiaegsest pidulikust rõivastusest. Paeltega korsetid, värvitud pits, rohkelt peent tikandit.Trapeeringud ning suured ornamendid kangastel mõjuvad kuninglikult. Lumivalge ja kreemi tooni kõrval on palju hõbehalli, kulda ja hallikasrohelist. Eriti populaarseks on saanud lisanditena diadeemid.

Modernne

Selge joonega ja ääretult lihtsad kleidid sobivad linnapulma. Need rõhutavad kandja isikupära. Vastavalt tüübile muutub rõivas kas romantiliseks, väljapeetult elegantseks, shikiks või veidi seksikakski. Minimaalselt kasutatakse kaunistusi ja värve. Ka materjalid on ennekõike vaoshoitud ja mitte pillavad
Eristada võib kolme lähenemist:

1: Materjal. Kleidi juures pääseb mõjule vaid selle materjal. Tuhmid läikivad viinamarjaväädid või luuderohu oksad, tikitud õrnavärvilised liblikad või siis näiteks kogu kleidi pinda kattev graafiline muster. Ka on äratuntavad tugevad Idamaade mõjutused. Ekstravagantselt ja huvitavalt mõjuvad kleidi ülaosale tikitud õitsvad kirsipuu oksad. Huvitavalt mõjub erinevate materjalide sobitmaine. Taft või siid, millel kiht läbikumavat tikandiga kangast.

2: Detailid. Ka kõige minimalislikum mudel muutub väikese nüansi läbi luksuslikuks. Paljud hingematvalt kaunid pruutkleidid ongi kaunistatud vaid pärli- või tikandiribaga, mis jookseb ümber talje või siis rinna alt.

3: Uudsed lõikelahendused. Palju on asümmeetriat. Sisse- ja läbilõikeid. Muidu nii ümarad ja nikerdatud seeliku allääred ning kaelaaugu lahendused on rõhutatult nurgelised, sirged. Ja lõpptulemus on julge ja huvitav. Naiseliku naise seljas tekib kontrast, mis toonitab veelgi tema vorme, pehmust.