Personaaltreener jagab teadmisi, kuidas keskosa tugevdada, tuues harjutusi oma igapäevaellu.

Kokku jagab treener kuut liigutust, mida lihtsa vaevaga lihaste tugevdamiseks teha saad:

1. Seisa ühel jalal

Proovi näiteks hammaste pesemise ajal ühe jala peal seista. Jalga üleval hoides peaksid tundma, kuidas külgede lihased haakuvad, et tasakaalu saaksid hoida.

2. Kanna toidukotte ühes käes

Kandes üht rasket kotti, vaheta seda iga viie sammu tagant ning veendu sammumise ajal, et sa kotist eemale ei kalduks.

3. Tee seistes planku

Seistes plangu tegemine on lihtne. Seisa nii, et küünarnukk on vastu lauda või seina ja veendu, et puusad ei vajuks alla. Proovi ülesannet raskemaks teha- poosi pikemalt hoides või raskuse mõttes jalga üles tõstes.

4. Mine trepist ilma käsipuule toetamata

Kui käid trepist üles nii, et samal ajal käsipuust kinni ei hoia, saad aktiveerida külgmisi kerelihaseid igal sammul. Ülesannet saad ka efektiivsemaks muuta, kui astud kaks trepiastet korraga.

5. Tõsta istudes jalgu

Tõsta toolil istudes vaheldumisi jalgu umbes viieks sekundiks üles, langeta ja vaheta jalga. Seda harjutust tehes keskendu oma kõhulihastele ja ära samal ajal hinge kinni hoia. Mida kauem jalga üleval hoiad, seda intensiivsemaks saad seda teha.

Allikas: Insider

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid