1. Joo rohkem vett

Vesi on väga oluline vahend, kui sa soovid kaalu kaotada. Vee joomine aitab organismil vabaneda mürkainetest läbi uriini. Joo vähemalt 1,5 — 2 liitrit vett iga päev.

2. Vali roheline tee kohvi ja tavalise tee asemel

Kui sa jood igal hommikul tassi rohelist teed tühjale kõhule, aitad sa organismil mürkainetest vabaneda. Rohelise tee joomine aitab ka kõhukinnisuse korral. Lisaks sellele on roheline tee kaloritevaene ja aitab kaasa kaalu langetamise korral.

3. Tuline vesi sidruni ja meega

Kuum sidruni- ja meevesi aitab kaasa kaalu langetamisele. Joo igal hommikul soovitatavalt tühjale kõhule.

4. Vähenda süsivesikute tarbimist

Riisis on palju kaloreid ja süsivesikuid. Vähendades riisi tarbimist, võid sa kaalu ruttu kaalu langetada. Kui su soov on saledamaks saada, siis on oluline vähendada süsivesikute tarbimist.

5. Söö rohkem valke

Valgud on vajalikud lihaste ülesehitamiseks, mis aitavad tõhusalt kaasa keharasva vähendamisele. Vaheta süsivesikud proteiini vastu.

6. Söö rohkem kiudaineid

Kiudained aitavad kaalu edukalt langetada. Kiudainete tarbimine aitab alandada halva kolesterooli taset ja samuti tunda sul täiskõhutunnet kauem ja seega väldid sa ülesöömist.

7. Väldi rämpstoitu

Rämpstoit nagu pitsa, burgerid ja kastmed ei sisalda mingit toiteväärtust. Kõik, mis nad teevad, on see, et nad aitavad rasvumisele kaasa.

8. Tee trenni

Ole füüsiliselt aktiivne. Spordi tegemine on väga tähtis, et saledaks saada ja jääda. Alusta lihtsate harjutustega, nagu kõndimine, jooksmine, ujumine.

9. Väldi kolme toiduainet — riis, suhkur ja sool

Riis, suhkur ja sool peaksid olema su toidulaualt eemal niikaua, kui sa dieeti pead. Vähemalt vähenda nende tarbimist.

10. Vähenda oma toidu portsjonit kolmandiku võrra

Selge on see, et liigne rasv tuleb liigsest söömisest. Seega, kui su soov on kaalu alandada, siis pead sa oma koguseid vähendama. Kui nälg aga liiga palju näpistama hakkab, siis söö kiudainerikkaid puuvilju või köögivilju magustoiduks.

11. Ära jäta toidukordi vahele

Mitte kunagi! Katsu seda meeles pidada. Sa võid arvata, et see aitab sul kaalu langetamisele kaasa, aga tegelikult on see vastupidi. Sest selline tegevus jätab su kehasse näljatunde, mille tagajärjel järgmise toidukorra ajal sööd sa kaks korda rohkem.

12. Söö puuvilju, mis sisaldavad rohkelt vett ja vähe kaloreid

Puu- ja juurviljad nagu melon, kurk ja papaia sisaldavad vähe kaloreid. Valmista neist salateid.

13. Söö krõpsude asemel idusid

Sa võid neid süüa näiteks kaks tundi enne einet. Idude söömine aitab kaasa kaalu langetamisele ja tagab sulle vajalikud toitained.

14. Ära söö rohkem kui kolm korda päevas

Hoia sellest reeglist kinni. Ja mis kõige olulisem — hommikusöök olgu kõige tugevam, lõuna- ja õhtusöök valmista aga kergem. See aitab sul kaalu ruttu langetada.

15. Ära mõtle kogu aeg söögi peale

Ja ära siruta kätt kohe krõpsupaki järele, kui sa nälga tunned. Selle asemel joo suur klaas vett. Selle jaoks on vaja tahtejõudu, aga mõtle, et suhkur ja rämpstoit ei aita sul kaalu langetada. Motiveeri iseennast ja vali tervislik toitumine õige mõtteviisiga.

Allikas: Kodused Lood