Sa ei pea muretsema, et lodev nahk jääb sind igaveseks häirima. Oled ehk mõnda neist moodustest juba katsetanud ja saad kinnitada, et need toimivad?

Masseeri probleemset kohta: eriti hea on, kui kasutad masseerimise ajal ka vananemisvastast kreemi. See on aeg iseendale ja kui masseerid ennast mitu korda nädalas ning teed seda pühendunult, peaksid tulemusi juba mõne nädala möödudes märkama.

Trenni tegemisest ei saa üle ega ümber: kui sa ei tee trenni, kaotad lihasmassi ja selle tulemusel hakkabki nahk ühel hetkel lõtvuma. Kahjuks või õnneks pead pidevalt trenni tegema, et ühtlast joont hoida.

Jooga: kui rasked jõuharjutused ei ole sinu rida ja sa vajaksid trenni tegemise ajal ka midagi, mis ergutaks meelt, siis võib ehk jooga olla miski, mis sulle sobib. Oled sa kunagi kohanud vormist väljas joogatreenerit?

Dieedita mõõdukalt: ehkki enamik inimesi katsetab elu jooksul erinevate dieetidega, peaks seda tegema mõõdukalt. Kui sa hakkad kiiresti kaalu kaotama, jääb nahk rippuma, sest ei jõua kiire kaalukaotusega sammu pidada.

Allikas: Brightside