Mida sa võiksid hommikusöögiks süüa, et saada vajalikku energiat?

Avokaado

Kui sulle meeldib hommikuks midagi soolast süüa, siis avokaado on väga hea valik. Avokaado sisaldab palju valke ja aitab turgutada keskendumisvõimet ning parandab ajutööd.

Mesi

Selleks, et kohe hommikul oma keha energiaga täita, on soovitatav süüa midagi magusat. Mesi on selleks ideaalne valik, sest mesi on looduslik.

Või

Või sisaldab palju süsivesikuid. Hommikul võid sa seda endale lubada.

Köögiviljamahl

Köögivilju süüakse rohkem päeva teiste einete kõrvale, aga hommikul on väga tervislik juua klaas köögiviljamahla.

Chia-seemned

Chia-seemned sisaldavad rohkesti antioksüdante, mis aitavad võidelda väsimuse vastu.

Pähklid

Kõik pähklid on väga head selleks, et anda energiat ja vitamiine terveks päevaks kehale.

Munad

Munad sisaldavad rikkalikult valke, see aitab ajul korralikult töötada.

Sai ja leib

Sai ja leib annavad päeva alustamiseks vajalikku energiat. Eriti hea oleks, kui sa valid teradega täisteratooted.

Puuviljad

Puuviljad sisaldavad rikkalikult vitamiine, kaaliumi, kiudaineid ja palju teisi toitaineid. Söö julgelt puuvilju hommikusöögi kõrvale.

Kohv

Kohv aitab võidelda väsimuse vastu.

Linaseemned

Linaseemned sisaldavad palju valke ning aitavad ajul paremini töötada.

Teraviljad

Teraviljad tagavad organismile vajalikke süsivesikuid ja varustavad keha energiaga.

Roheline tee

Nii nagu kohvgi, sisaldab roheline tee kofeiini, mis aitab sul olla heas vormis terveks päevaks.

Allikas: Kodused Lood